چهارشنبه 2 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی توجهی و ساده انگاری مردم عامل افزایش شیوع کرونا در دنا است و تنها با همکاری مردم می توان این زنجیره را قطع کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و پلمب انبار بزرگ حاوی 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در"احمدآباد مستوفی" اسلامشهر خبر داد.

با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، 354 واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده در آذربایجان شرقی، تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به افزایش 2 تا 4 برابری مراجعه کنندگان دریافت انسولین هلال احمر سعی می کند انسولین را با مدیریت به مصرف کننده واقعی برساند.

با افزایش شمار قربانیان بیماری کرونا در استان فارس به عدد 41 نفر، صاحبنظران معتقد هستند که اکنون در اوج بحران همه‌گیری این بیماری در این استان هستیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 15705 نفر بوده است.

با تشدید شیوع بیماری کروناویروس و افزایش میزان مراجعان به مراکز درمانی، فعالیت نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان ساوه با حضور رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی ساوه از سر گرفته شد و آماده ارائه خدمات به مبتلایان این بیماری است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه یکی از راه‌های گسترش زنجیره انتقال ویروس ازدحام افراد در مکان‌های سرپوشیده است، نکات بهداشتی را هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل مطرح کرد.

یک اردک مهاجر آغشته به مواد نفتی در جزیره خارگ نجات یافت.

بنا بر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (15 آبان 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8772 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2789 نفر از آنها بستری شدند.

جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 236 میلیارد کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای سومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالا و دستگیری 138 محتکر و کشف 881 میلیارد ریال کالای احتکاری در سراسر کشور خبر داد.

رئیس پلیس راهور ناجا به تشریح عملکرد پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت های تردد در 25 استان پرداخت و گفت: در اجرای طرح محدودیت های تردد 931 تیم با بیش از 2 هزار نفر نیرو به کارگیری شده اند.

دانشمندان شرکت فرانسوی" Therapixel "سیستم نرم افزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که به گفته آنها این نرم افزار می‌تواند توانایی رادیولوژیست‌ها را در تشخیص موثرتر و دقیق‌تر سرطان پستان بهبود بخشد.

"اندرو پولارد" (Andrew Pollard)، سرپرست آزمایش‌های بالینی واکسن کووید -19دانشگاه آکسفورد روز چهارشنبه گفت که احتمال کمی وجود دارد که واکسن آنها قبل از 25 دسامبر آماده شود.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: ما با تجمع مخالف هستیم اما این به معنای آن نیست که ادارات را تعطیل کنیم از سوی دیگر مردم شردع به پاساژ گردی و خرید کنند و یا مسافرت های جاده‌ای را منع کنیم و از سوی دیگر مردم به مسافرت‌های درون شهری روی بیاورند.