چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که بازیکنانی که از طرف باشگاه‌های‌شان در اختیار تیم ملی المپیک قرار نگیرند، محروم خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید در دانشگاه فناوری های پشتیبان ورزش را خلق کنیم. دانشگاه باید محیطی درست کند که از این موارد پشتیبانی کند. نمی شود که کشوری بخواهد پیشگام باشد و خودش طراح وسایل ورزشی نباشد.

کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک داوطلبان، نفرات واجد شرایط را معرفی کرد.

این دوره از مسابقات هاکی چمن مختص زیر 23 سال است که با حضور 15 تیم از همدان، گلستان، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان جنوبی، کردستان، مرکزی، هرمزگان، تهران، فارس و اصفهان، شیراز و ایلام با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این مسابقه، نفرات اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد. مسابقات قهرمانی هاکی روی چمن بانوان ایران از 24 مهرماه در همدان آغاز شده و در حال...

ناظم الشریعه 20 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت کرد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی و عدم ثبت قرارداد بازیکنان شهر خودرو تقصیر باشگاه است و این مسائل هیچ ارتباطی به هیات فوتبال خراسان رضوی ندارد.

قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال نفت آبادان برای حضور در لیگ بیست و یکم، ثبت شد.

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: اگر منصف باشیم 95 درصد برنامه‌های بوکس با وجود شرایط سخت جهان و شرایط اقتصادی کشور عملی شده است و امیدوارم اهالی این رشته منصفانه قضاوت کنند.

چهارمین اردوی تیم ملی هندبال پسران جوان قرار است به میزبانی خوزستان برگزار شود.

سرمربی تیم ملی تکو. اندوی بانوان ایران از فراهم شدن مقدمات لازم برای حضور تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در مسابقات آزاد عربستان خبر داد.

جشنواره تیروکمان ویژه اهالی رسانه به همت خبرگزاری ایسنا در قم برگزار شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس از برگزاری رقابت‌های دوی صحرانوردی ایران به میزبانی شهرستان سپیدان و در ارتفاعات پولادکف، خبر داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک برزیل در آذرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب بهترین نتیجه در المپیک ناشنوایان است.

فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و شکست لس آنجلس لیکرز آغاز شد.

بازیکنان و کادر فنی النصر و الهلال عربستان بعد از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شدت با هم درگیر شدند.