چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

رییس انجمن جودو ناشنوایان از عدم اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه خبر داد.

رییس انجمن اسکی معلولان از اعزام 6 ورزشکار زن و مرد به مسابقات بین المللی اتریش و هلند برای کسب سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک زمستانی خبر داد.

تغییرات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تقویم این رقابت‌ها یکی از دلایلی است که منجر به عدم توفیق آن‌ها در لیگ قهرمانان شده است. با این وجود تیم‌های ایرانی در فصولی که تغییرات کمتری داشتند، عملکرد بهتری از خودشان نشان دادند.

هفته سوم لیگ برتر با 3 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در هفت ماه گذشته هفت بار در شبکه‌های مختلف تلویزیونی حاضر و فقط به سوالات از پیش تعیین شده پاسخ گفته است. رییسی که ظاهرا تمایلی برای برگزاری نشست خبری با رسانه ها و مواجهه با سوالات مستقیم نمایندگان افکار عمومی در ارتباط با مسائل و مشکلات غیرشفاف در فدراسیون فوتبال ندارد.

لیورپول در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در دیداری جذاب توانست با نتیجه 3 بر 2 اتلتیکو مادرید را شکست دهد.

برخی هواداران پرسپولیس و استقلال دارند در فضای مجازی تلاش فراوانی دارند که به هم ثابت کنند تیم محبوب آنها در برابر الهلال بازنده شایسته‌تری بوده؛ این طرفی‌ها می‌گویند ما بیشتر موقعیت ایجاد کردیم و آن‌طرفی‌ها جواب می‌دهند ما در ورزشگاه حریف باختیم، نه زمین بی‌طرف. به راستی که چه افتخار بزرگی؛ دست هر دوتای شما و کل مدیران و مسئولان فوتبال این مملکت درد نکند!

در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان اصفهان و مس رفسنجان سه شنبه 27 مهرماه 1400 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با درخشش ارسلان کاظمی کار خود در لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی کشور گفت: لیگ دو و میدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد.

ماموریت مهم گل‌محمدی این است که نشان بدهد پرسپولیس راهش را گم نکرده و آن چه در ریاض اتفاق افتاده، صرفا یک حادثه فوتبالی بوده است.

مصدومیت بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان جدی نبود و از بیمارستان مرخص شد.

مربی مس رفسنجان گفت: اشتباهات بدی در بازی مقابل سپاهان داشتیم و تحت تاثیر مصدومیت انصاری بودیم.

سرمربی سپاهان گفت: در ضد حمله‌ها سازماندهی خوبی نداشتیم و ساختارمان اگر بهتر بود نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

در آخرین روز مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان تیم صدرنشین نیروی زمینی کازرون مقابل تیم رده نهمی به برتری سختی رسید.

پس از پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور ناشنوایان که در ماده های تپانچه و تفنگ بادی زنان و مردان در سالن تیراندازی آزادی برگزار شد، تیراندازان برتر معرفی شدند.