سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

آیین تجلیل از دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد در المپیک و پارالمپیک 2020 و مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهانی 2021، چهارشنبه 28 مهر در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد. در این مراسم محمدمهدی رییس دانشگاه آزاد و رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، جمعی از ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.

شرکت «ایده پروران تبلیغ» به عنوان کارگزار جدید باشگاه استقلال معرفی شد.

تست PCR تمامی اعضای تیم فولاد خوزستان پیش از شروع مسابقات لیگ برتر منفی اعلام شد.

مدیرعامل پدیده گفت بازیکنان این تیم از فردا در تمرینات حاضر می‌شوند.

بازیکنان پدیده مدیرعامل این تیم را تهدید کردند که حاضر نیستند برابر مس رفسنجان به میدان روند.

«حالا سه دروازه‌بان تراز اول در تیم ملی هستند که در هر بزنگاهی به راحتی می‌شود به هر کدام از آنها اعتماد کرد. به نظر می‌رسد با این رقبا، علیرضا بیرانوند باید حسابی مراقب باشد و کلاهش را سفت بچسبد.»

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برنامه‌هایی برای تربیت مربی داریم که با کمک دانشگاه آزاد انجام خواهد شد، گفت: نگاه دانشگاه آزاد به ورزشکاران حمایتی و سرمایه‌گذاری روی مدال‌آوران است و بسیاری از مدیران و قهرمانان ورزشی ما محصول همین آموزش در دانشگاه آزاد هستند.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی دوومیدانی در فضای مجازی به کمیته انضباطی فراخونده شد.

از سه مدیر با سابقه فوتسالی به عنوان گزینه های ریاست کمیته فوتسال یاد می شود.

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: آسیب دیدگی مچ دستم جدی بود اما فیزیوتراپ تیم ملی کاراته خیلی زود توانست درمانش کند.

تلویزیون از مجموع دیدارهای فوتبالی که چهارشنبه 28 مهر ماه برگزار می شود، مسابقه استقلال هوادار تهران، و همچنین سه فوتبال خارجی را پخش خواهد کرد.

بازیکن امید پیکان می‌گوید برای پیوستن به تیم ملی امید تابع تصمیم باشگاه است.

بازیکنان پدیده در حالی که باید از ساعت 12 برنامه تمرین‌شان را اجرا می‌کردند، اعتصاب کردند و حاضر به تمرین نشدند.

سرپرست امور اجرایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای گفت: امور ورزش بانوان وزارت ورزش در دولت قبل مخالفت خود را با حضور بانوان در ورزش های زورخانه ای اعلام کرده اما هنوز این موضوع قطعی نیست و اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.

سرپرست امور اجرایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف بحث ابطال انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای مشخص شود.

سرپرست امور اجرایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای، از برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.