یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

مارک زاکربرگ با پشت‌سر گذاشتن ایلان ماسک، به سومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد. این اتفاق برای اولین‌بار از سال 2020 رخ داده است. مارک زاکربرگ با پشت‌سر گذاشتن ایلان ماسک، به سومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد. این اتفاق برای اولین‌بار از سال 2020 رخ داده است. به گزارش عرشه آنلاین، «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، برای اولین‌بار از سال 2020، «ایلان ماسک» را در فهرست ثروتمندترین افراد جهان پشت‌سر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین گفت مردم این کشور شاید بگویند که از جنگ خسته شده‌اند اما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با روسیه مصالحه می‌کنند، می‌گویند «خیر.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رمضان قدیروف» رهبر چچن از جذب 3000 نیروی سابق گروه واگنر برای یگان نیروهای خود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین گفت مردم این کشور شاید بگویند که از جنگ خسته شده‌اند اما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با روسیه مصالحه می‌کنند، می‌گویند «خیر.»

وب‌گاه عصر ایران

منابع آگاه مدعی هستند که از تصمیم تسلا برای کنار گذاشتن مدل 2 در جلسه‌ای با حضور تعداد زیادی از کارمندان مطلع شدند که یکی از آنها ادعا کرد این تجمع در اواخر فوریه اتفاق افتاده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلا، گزارش روز گذشته رویترز را مبنی بر اینکه تسلا پروژه تولید یک خوروی برقی ارزان قیمت را به دلیل رقابت شدید با سازندگان چینی لغو کرده است، تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایلان ماسک» سرمایه‌دار و کارآفرین میلیاردر آمریکایی می‌گوید تعهد وزیر خارجه آمریکا نسبت به عضویت اوکراین در ناتو، شبیه صحنه فیلمی درباره «آخرالزمان هسته‌ای» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایلان ماسک» سرمایه‌دار و کارآفرین میلیاردر آمریکایی می‌گوید تعهد وزیر خارجه آمریکا نسبت به عضویت اوکراین در ناتو، شبیه صحنه فیلمی درباره «آخرالزمان هسته‌ای» است.

وب‌گاه گسترش

به طبق گفته‌ی ایلان ماسک، رئیس شرکت خودروسازی تسلا، در تاریخ 8 اوت، یک خودروی روباتیک تاکسی توسط این شرکت معرفی خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که تسلا تمرکز خود را بر روی ساخت و توسعه روبوتاکسی‌ها قرار داده است. خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که شرکت تسلا تولید مدل 25 هزار دلاری خود را متوقف کرده است، اما ایلان ماسک این خبر را تکذیب کرده و ادعا کرده است که خبرگزاری دروغ می‌گوید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

معمولا ایلان ماسک را برای ایده‌ها و برنامه‌های بلندپروازانه‌اش می‌ستایند؛ اما مارتین ریس، اخترفیزیکدان شناخته‌شده بریتانیایی معتقد است ایلان ماسک متوهم است! به گزارش عرشه آنلاین؛ مارتین ریس، اخترفیزیکدان شناخته‌شده انگلیسی که سابقه ریاست بر انجمن سلطنتی را از سال‌های 2005 تا 2010 نیز در کارنامه دارد، اخیرا و در بخشی از پادکست Lord Speakers Corner، با اشاره به برنامه بلندپروازانه ایلان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک به حساب‌های ایکس دارای 2500 فالوور تأییدشده، تیک آبی رایگان می‌دهد. در واقع به گفته کاربران، شبکه اجتماعی ایکس شروع به ارائه تیک آبی رایگان برای حساب‌های دارای بیش از 2500 دنبال‌کننده تأییدشده کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ چندین کاربر ایکس به تازگی اعلام کرده‌اند که با وجود عدم پرداخت هزینه مربوط به اشتراک پولی این شبکه اجتماعی، تیک آبی معروف و آشنا آن را در کنار نام‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همان‌طور که ایلان ماسک قبلاً گفته بود، شبکه اجتماعی ایکس به حساب‌هایی که دارای فالوور‌های تأیید‌شده زیادی هستند (حداقل 2500 فالوور)، ویژگی‌های پریمیوم رایگان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثروتمندترین افراد جهان از سوی نشریه فوربس معرفی شدند و ایلان ماسک در جایگاه دوم قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

معمولا ایلان ماسک را برای ایده‌ها و برنامه‌های بلندپروازانه‌اش می‌ستایند؛ اما مارتین ریس، اخترفیزیکدان شناخته‌شده بریتانیایی معتقد است ایلان ماسک متوهم است!