یک‌شنبه 27 خرداد 1403

این تعطیلات به سود ما شد؛/ اوسمار: امیدوارم هواداران پرسپولیس بیایند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این تعطیلات به سود ما شد؛/ اوسمار: امیدوارم هواداران پرسپولیس بیایند

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش برای کسب سه امتیاز متمرکز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را که قرار بود سه روز پیش در کنفرانس مطبوعاتی دیدار حساس با استقلال خوزستان حاضر شود، امروز در سالن نشست خبری سازمان لیگ حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

* در مورد بازی؟ ظهر همگی به‌خیر! قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، دوست داشتم تسلیت بگویم به خانواده آنهایی که از حادثه اخیر عزادار هستند و یکی از اعضای خانواده خود را از دست دادند. دوباره باید برگردیم به موضوع فوتبال چون برای آن اینجا هستیم. سه بازی تا پایان لیگ مانده و هربار اینجا هستیم می‌فهمیم چقدر این بازی‌ها حساس هستند چون باعث می‌شوند به هدفمان برسیم. بازی استقلال دیدار خیلی مهمی برای ماست و همچنین خیلی سخت است.

با تمجید از حریف: بعد از بازی‌های فشرده چهار روزه، استراحت داشتیم و ریکاوری کردیم و خیلی خوب شد. از نظر ذهنی و فیزیکی و روانی، بچه‌ها توانستند به شرایطی که می‌خواهند برسند. استقلال خوزستان در این مدت کار کرده و ما هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدوارم فردا با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم. * برنامه کادرفنی برای بهره‌وری بیشتر از موقعیت‌ها؟ همانطور که گفتم این تعطیلات کمک کرد که بازیکنان از نظر روحی و تاکتیکی روی خودشان کار کنند و این موضوع که شما گفتید هم در دستور کار ما بود. هماهنگی بیشتر و ساخت موقعیت و استفاده از آنها هم برای ما مهم است اما اگر دقت کنید ما در نیم فصل دوم بیشتر از هر تیمی گل زدیم و کمتر از هر تیمی گل خوردیم.

* شرایط یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی؟ نه در این فصل از آنها استفاده نخواهیم کرد و این اتفاق رخ نخواهد داد. ادامه دارد...