پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید در نامه‌ای به رئیس مجلس نمایندگان، خواستار پایان دادن به تحقیقات درباره استیضاح بایدن شد.

وب‌گاه عصر ایران

«باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده خطاب به «ایلان ماسک» و «جف بزوس» گفت که قبل از استعمار مریخ باید از زمین محافظت کنیم. طبق گزارش اینسایدر، اوباما روز چهارشنبه در سخنرانی گفت «سرمایه‌داران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند که اعتبار این کشور در عرصه بین‌المللی از بین رفته است. نظرسنجی جدید گالوپ در روز دوشنبه نشان داد که تقریباً دو سوم مردم آمریکا (58 درصد) معتقدند که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در میان سران خارجی اعتبار دارد. تنها 37 درصد از آمریکایی‌ها بر این تصورند که جو بایدن مورد احترام سران کشور‌های خارجی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن در جریان سخنرانی انتخابابتی خود مرتکب یک سری خطا شد که سوژه طنز برای جمهوری‌خواهان آمریکایی فراهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنرانی انتخاباتی بایدن در پنسیلوانیا بار دیگر توانایی ذهنی او را پیش از انتخابات پنجم نوامبر زیر سوال برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد و گفت آماده است در هر زمان با او مقابله کند.

وب‌گاه عصر ایران

«باراک اوباما»، رئیس جمهور اسبق آمریکا پیشتر چند بار از حمایت کامل خود از نامزدی «جو بایدن»، رئیس جمهور فعلی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 صحبت کرده اما اخیرا شایعاتی درباره نامزدی بالقوه میشل اوباما، همسر این رئیس جمهور اسبق، در این انتخابات منتشر شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که برخی شایعات خبر از نامزد شدن میشل اوباما برای انتخابات 2024 آمریکا می‌داد، دفترش این اخبار را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌هایی را که واشنگتن در سال 2014 علیه روسیه در پی تحولات آن سال در شرق اوکراین اعلام کرده بود، تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در حکمی که در وب‌سایت کاخ سفید منتشر شد، اقدام به تمدید وضعیت اضطراری و تحریم‌هایی کرد که در سال 2014 در پی تحولات مربوط به درگیری ارتش اوکراین با جدایی‌طلبان طرفدار مسکو در شرق این کشور اعمال شد. بایدن تحریم‌ها را به مدت یک سال تا چهار مارس سال آینده تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با اوضاع اوکراین را به مدت یک سال تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با اوضاع اوکراین را به مدت یک سال تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که از هر پنج دموکرات تقریبا دو نفر میگویند که رئیس جمهور نباید نامزد آنها باشد. اما بهنظر میرسد این باور برای رئیس‌جمهور اهمیت ندارد و دموکراتها نیز مایل به کنارهگیری او نیستند. به نوشته روزنامه نیویورکتایمز، وقتی صحبت به میان می‌آید، بسیاری از دموکرات‌ها آرزو می‌کنند که بایدن در پاییز امسال نامزد نمی‌شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

10 سال پیش در چنین روزهایی در روسیه، یکی از مخالفان ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه ترور شد؛ اتفاقی که به این روزها و مرگ الکسی ناوالنی شباهت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها حدود 2 هفته از مرگ الکسی ناوالنی منتقد پوتین می گذرد اما جالب است بدانید که 10 سال پیش در همین روزها، یکی از مخالفان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ترور شد؛ اتفاقی که شباهت زیادی با این روزها و مرگ الکسی ناوالنی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده کتاب «کارزار انتخابات؛ راهبرد، راهنما و راهکار» گفت: این کتاب به نامزد‌های انتخابات برای داشتن رفتار، استراتژی و حکمرانی مطلوب کمک می‌کند.