پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستینا رومر استادان گروه اقتصاد دانشگاه برکلی توانست به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی باراک اوباما، اتفاقاتی مهم را در اقتصاد ایالات متحده آمریکا رقم بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: یک ژنرال بازنشسته اسرائیل هشدار داد که تحولات جنگ در غزه به نفع اسرائیل نیست زیرا این رژیم بدون تغییر کل مقامات سیاسی و نظامی که فاسد هستند، در جنگ برای بقا دوام نمی‌آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از معترضان به سیاست حمایت آمریکا از اسرائیل، گفت‌وگوی بایدن با اوباما و بیل کلینتون را قطع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد کشورهای عربی آماده هستند تا در توافقی در آینده «اسرائیل را به‌طور کامل به رسمیت بشناسند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای ایرانیان، دونالد ترامپ بیش از هر چیز با مرگ زودرس توافق هسته‌ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - توافقی که او آن را «بدترین توافق تاریخ» نامیده بود - در سال 2018 به یاد آورده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از اسرائیل شهره بود، در 82 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب پیامدهای حاصل از خروج احتمالی واشنگتن از خاورمیانه سناریوهای متعددی مطرح شده، یکی از این سناریوها رویکرد افراطی اسرائیل است که می تواند آثار منفی را به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده جو لیبرمن روز پنجشنبه مرگ این سناتور و نامزد پیشین پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را پس از تحمل عوارض ناشی از سقوط اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز حملات اسرائیل به غزه، جدال ها در باب حضور یا عدم حضور نیروهای آمریکایی در خاورمیانه بار دیگر آغاز شد. گروهی بر این باورند که پیروی بایدن از الگوی اوباما و ترامپ و تمرکز بر شرق باید در اولویت قرار بگیرد و گروهی دیگر خواهان تقویت حضور نظامی واشنگتن در منطقه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مارتین گرینفیلد بازمانده اردوگاه آشویتس که بعدا به خیاط موفقی بدل شد که برای افراد سرشناسی مثل فرانک سیناترا، لئوناردو دی‌کاپریو و شش رئیس جمهور آمریکا لباس دوخت در سن 95 سالگی درگذشته است. مارتین گرینفیلد بازمانده اردوگاه آشویتس که بعدا به خیاط موفقی بدل شد که برای افراد سرشناسی مثل فرانک سیناترا، لئوناردو دی‌کاپریو و شش رئیس جمهور آمریکا لباس دوخت در سن 95 سالگی درگذشته است. مارتین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام ندانند که پشت ایده خرید این اپلیکیشن توسط مارک زاکربرگ یک زن نقش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام عابدینی، پژوهشگر روابط بین الملل، غرب مدعی است دارو، غذا و کمک‌های بشردوستانه مشمول تحریم نیست. اما در عمل محدودیت در انتقال پول و تراکنش بانکی سبب شده در عمل این محصولات نیز در بهترین حالت، با قیمتی گزاف و در زمانی طولانی تر به ایران برسد. حتی امدادرسانی هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی بشردوستانه هم تحت تاثیر تحریم‌ها آسیب دیده است. دهه‌هاست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه ها فاش کردند: رئیس سیا به منظور دیدار با مقامات دولتی آرژانتین و تجزیه و تحلیل تحرکات حزب‌الله در منطقه و حملات سایبری منتسب به روسیه، به آرژانتین سفر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیا به منظور دیدار با مقامات دولتی آرژانتین و تجزیه و تحلیل تحرکات حزب‌الله در منطقه به آرژانتین سفر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در یک گردهمایی در شهر واشنگتن دی. سی به کنایه گفت معرفی دو کاندیدای ریاست جمهوری احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه خبر بزرگ هفته است اما از میان این دو کاندیدا یک نفر بیش از حد سالمند و فاقد سلامت روانی برای ریاست جمهوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن سلامت روانی دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود را زیر سوال برد.