شنبه 8 اردیبهشت 1403

بازرسی بهداشتی از 5 درصد مدارس گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازرسی بهداشتی از 5 درصد مدارس گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - بازرسی بهداشتی از 5 درصد مدارس استان، رسیدگی به بیش از 4 هزار پرونده در تعزیرات و بازگشایی مجدد 4 واحد صنعتی راکد در علی‌آبادکتول از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و 270 پرونده تخلف از دستگاه‌های متولی در امر نظارت به این اداره کل ارسال شد و در شعب تعزیرات حکومتی استان بر اساس قانون مورد رسیدگی قرار گرفت.

**

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از مجموع 23 هزار مدسه استان در نیمه دوم شهریور 5 درصد مدارس استان توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفت.

**

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 واحد تعطیل در شهرک صنعتی علی آبادکتول دوباره فعال شد و 80 نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

**

دبیر ستاد اربعین گلستان گفت: موکب هایی که سالهای گذشته از گلستان در مسیر کربلا و نجف مستقر می شدند امسال در استان مستقر می شوند و خدمات بهداشتی ارائه می دهند.

**

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: زلزله 5.2 ریشتری صبح شنبه مراوه تپه آسیبی به بناهای تاریخی این شهرستان وارد نکرد.

*س_برچسب‌ها_س*