پنج‌شنبه 19 مهر 1403

باشگاه عظیم گستر سبزوار با همتای ترکیه‌ای تفاهمنامه همکاری امضا کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
باشگاه عظیم گستر سبزوار با همتای ترکیه‌ای تفاهمنامه همکاری امضا کرد

سبزوار - ایرنا - مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار گفت: این باشگاه ورزشی با یک باشگاه ترکیه‌ای در زمینه آموزش رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال تفاهمنامه منعقد کرده است.

امین عظیمی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه عظیم گستر سبزوار با باشگاه فوتبال "گالا ترانسفر" ترکیه در زمینه استعدادیابی، آموزش و انتقال بازیکنان مستعد به لیگ‌های معتبر اروپایی قرارداد همکاری امضا کرده است.

وی با بیان اینکه باشگاه عظیم گستر سبزوار از سالهای گذشته در رشته‌های فوتسال و فوتبال فعالیت می کند، ادامه داد: تفاهمنامه همکاری با یک باشگاه معتبر اروپایی به توسعه بیشتر این رشته ورزشی در شهرستان منجر می شود.

مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار گفت: با پیگیری این باشگاه فرهنگی و ورزشی مراسم قدردانی از بازیکنان در 9 آذر برای اولین بار در این شهرستان برگزار و در این مراسم از 20 بازیکن منتخب باشگاه با اهدای گواهینامه، مدال باشگاه، تندیس و اهدای گل قدردانی شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های باشگاه عظیم گستر سبزوار افزود: این باشگاه در دو بخش مردان و زنان در حوزه مدرسه فوتبال تخصصی فعالیت دارد.

عظیمی فرد ادامه داد: باشگاه بانوان عظیم گستر سالجاری در لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی حضور دارد و این تیم در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز حضور خواهد داشت که به سبب ویروس کرونا این رقابت ها به تعویق افتاده است.

تیم فوتسال بانوان عظیم گستر سبزوار سال 96 در رقابتهای فوتسال دسته یک بانوان خراسان رضوی حضور داشت. هم اینک 130 ورزشگار در باشگاه عظیم گستر در بخش مردان و 45 بازیکن در بخش بانوان فعالیت دارند.

بیش از 6 هزار ورزشکار در 38 هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*