دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی ایران برای اولین بار

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی ایران برای اولین بار

اقتصادنیوز: نمایندگان ایران برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین، استوارت بین المللی (داوران و ناظران بین‌المللی) رشته اتومبیلرانی، اظهار داشت: سال گذشته با بررسی و مشورت‌هایی که صورت دادیم حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند. خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد، هر 2 نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران ادامه داد: این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت‌های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

وی از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری نیز یاد کرد و گفت: او هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای موفقیت‌های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره‌مند خواهیم شدو

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی ایران برای اولین بار 2