یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

با همه توان در میدان هستیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
با همه توان در میدان هستیم

مدیر گروه تبلیغی رشد دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی، مدیر گروه تبلیغی رشد از گروه‌های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگویی از حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم خبر داد، عنوان کرد: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه‌کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

وب به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره و تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم‌الحرام 1400 با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه دارد.

وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از 200 نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی‌های کادر درمان هستند.

حجت‌الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری‌های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان‌های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سیدالشهدا (ع) نیز می‌کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌مند گردند.

وی بیان کرد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می‌شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کد ملی و نام پدر) را به شماره 09121524300 پیامک فرمانید تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.

انتهای پیام