دوشنبه 16 مهر 1403

بخش اداری ادارات شهرهای قرمز آذربایجان‌شرقی یک هفته تعطیل است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بخش اداری ادارات شهرهای قرمز آذربایجان‌شرقی یک هفته تعطیل است

تبریز - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: در راستای تصمیم سازمان اداری و استخدامی کشور برای مقابله با کرونا، بخش اداری دستگاه های دولتی شهرهای قرمز استان از نظر وضعیت کرونا یک هفته تعطیل است.

علیار راستگو، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بخش خدماتی ادارات دولتی و دستگاه های خدماتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد، افزود: نحوه اجرای این دستورالعمل به عهده روسای دستگاه های دولتی است.

وی با اشاره به اینکه روسای دستگاه های دولتی می توانند بر اساس صلاحدید نیروهای خود را در بخش خدماتی نیز کاهش دهند، اظهار داشت: دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات، کاملا صریح و شفاف بوده و جزئیات آن امروز به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

راستگو، ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، برق، شرکت گاز، اورژانس و سازمان مدیریت پسماند و جمع آوری زباله شهرداری های این شهرستان ها بر فعالیت خود در این مدت ادامه خواهند داد.

سازمان اداری و استخدامی کشور برای مقابله با کرونا ادارات دولتی را در شهرهای قرمز از نظر وضعیت کرونا از امروز (شنبه) یک هفته تعطیل اعلام کرد.

*س_برچسب‌ها_س*