سه‌شنبه 1 خرداد 1403

برنامه وزرا در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
برنامه وزرا در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه

تعدادی از وزرا، معاونان و مشاوران رئیس جمهور امروز در سفر به استان کرمانشاه در شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا، معاونان و رؤسای سازمان‌ها امروز مهمان استان کرمانشاه هستند و وزرا و معاونان به نمایندگی از آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌ها حاضر می‌شوند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان اسلام آباد غرب، عیسی زارع‌پور و سید احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد و سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرستان هرسین و علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌روند. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد و سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.

همچنین انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز در این سفر حضور دارند و به بررسی مشکلات استان می‌پردازند.