چهارشنبه 18 مهر 1403

برگزاری تمرین استقلال با حضور مشاور مدیرعامل

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری تمرین استقلال با حضور مشاور مدیرعامل

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل و پیشکسوت باشگاه در آن حضور داشت.

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار شد و حدود 90 دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز، کارهای کششی را انجام دادند و بدن‌های خود را گرم کردند. در بخش دوم تمرین بازیکنان به پاسکاری ترکیبی زیر نظر فرهاد مجیدی و دستیارانش پرداختند. سپس مانند روزهای گذشته فوتبال درون تیمی در دستور کار شاگردان فرهاد مجیدی قرار گرفت.

از حاظرین ویژه تمرین امروز می‌توان به نصرالله عبداللهی اشاره کرد. پیشکسوت باشگاه استقلال که هم اکنون حکم مشاور مدیرعامل باشگاه را دارد در تمرین حاضر شد و با کادر فنی نیز صحبت کرد.

هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که صبح امروز به تهران آمده، در تمرین امروز حاضر نبود و احتمالا از فردا به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود. این در حالی است که شیخ دیاباته، دیگر مهره خارجی استقلال هنوز به ایران برنگشته است.

تیم فوتبال استقلال تهران در روز 29 خردادماه در دیداری عقب افتاده باید به مصاف فولاد خوزستان برود. هنوز مکان برگزاری این مسابقه به دلیل وضعیت قرمز اهواز مشخص نیست.

*س_برچسب‌ها_س*