شنبه 7 مهر 1403

برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز از ساعت 19 دوشنبه شب با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم میهمانان مختلفی از جمله دکتر زهره جعفری سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، غفور کارگری رئیس پاراالمپیک، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیح ورزشکاران و سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و آرش فرهادیان مدیرکل دفنر مشترک فدراسیون‌های ورزش حضور داشتند.

تیم‌های شرکت کننده و بانوان حاضر در این رویداد از دیگر نفرات حاضر در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز به شمار می‌رفتند.

معاون توسعه ورزش بانوان در آیین اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه‌ی بانوان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به بانوان و قهرمانان حاضر در اولین دوره بین‌المللی بازی‌های نوروز، تلاش‌های سه روزه برگزار کنندگان را ایثارگرانه توصیف کرد و اظهارداشت: در آستانه ورود به دو بهار مقارن، بهار طبیعت و بهار قران را پیشاپیش تبریک گفته و تبریکات ویژه خود را تقدیم می‌دارم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باعث افتخار ایران اسلامی زیبا را برای شرکت در این رقابت سالم در سایه صلح، امنیت و رفاقت و با شعار ورزش، عدالت و معنویت انتخاب کرده‌اند.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص شرکت کنندگان در این رویداد ارائه کرد و افزود: این مسابقات با 621 نفر از ورزشکاران بانوان شرکت کننده از کشورهای عراق، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، فلسطین، اندونزی، مالزی، پاکستان، روسیه، نپال، تونس، کویت، امارات، قرقیزستان، بلاروس، افغانستان، لهستان، نروژ، انگلستان و ایران با حضور 110داور بین المللی، 139 مربی با همکاری 130نفر از دست اندرکاران اجرایی در 9 رشته ورزشی شامل جودو‌، فوتسال، کاراته، وزنه برداری، کبدی، شمشیربازی، سوارکاری، چوگان و دوومیدانی طی سه روز از 19 اسفند تا 22 اسفند 1401 تا این لحظه که گردهم آمده‌ایم صورت پذیرفت.

کاظمی پور ادامه داد: هم اکنون به ایستگاه آخر رسیدیم و چشم به دیدن روی بهاری شما روشن و به انتظار دیدار مجدد شما در دومین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز در سال 1402خواهد نشست.

وی گفت: در پایان شادی حضور شما را به روح ملکوتی جهادگر شهید اسماعیل احمدی و همه شهیدان آزاده این مرز و بوم تقدیم کرده و برای تمامی همکاران سالی پر از صحت و سعادت وبرکت آرزو دارم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ورزش و جوانان

بازی های بین المللی نوروز بانوان سید محمد پولادگر انسیه خزعلی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان 2