جمعه 14 اردیبهشت 1403

بهترین روش "سرمایه‌گذاری دلاری" با سود مطمئن چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بهترین روش "سرمایه‌گذاری دلاری" با سود مطمئن چیست؟

این روزها به دلیل تورم و فشارهای اقتصادی، سوالی که ذهن همگان را درگیر خود کرده این هست که چطور میتوان درآمدی دلاری داشت تا با تورم مقابله کرد! ما در این مقاله به پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت و مزایا و معایب یک سرمایه گذاری دلاری و بهترین روش سرمایه گذاری، کسب سود و درآمد دلاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از مواردی که این روزها در اکثر رسانه‌های فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی دیده می‌شود، تشویق و توصیه‌ی کاربران به کسب درآمد دلاری است و برای این منظور راه‌های مختلفی را به کاربران معرفی می‌نمایند که هریک سختی‌ها و ریسک‌های خاص خود را دارد. نظیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری در بازارهای مالی جهانی مثل فارکس و ارزهای دیجیتال. اما همان طور که خود این رسانه‌ها و سایت‌ها اذعان دارند، موفقیت در این بازارها فقط برای 5 درصد از کاربران محقق می‌شود و 95 درصد کاربران با ضرر یا حتی از دست دادن کل سرمایه خود این بازارها را ترک می‌کنند.

در این بین سایت‌ها و پلتفرم‌هایی وجود دارند که ادعا می‌کنند جز آن 5درصد هستند و به راه و روش معامله‌گری و کسب درآمد در بازارهای مالی رسیده‌اند و با جذب سرمایه‌گذار در پی افزایش سود خود و همچنین بهره‌مندکردن سرمایه‌گذار از سود این سرمایه‌گذاری هستند. که در این بین هم سایت‌هایی به صورت اسکم و کلاهبرداری، اقدام به جذب سرمایه‌ی کاربران می‌کنند ولی خبری از سود و اصل سرمایه‌ی کاربران نخواهد بود و کاربران را با ضرری غیرقابل جبران روبرو می‌کنند.

راه حل یک سرمایه گذاری مطمئن چیست؟

راه حل این است طبق راهکارهایی که در ادامه این متن معرفی می‌شوند، بتوانیم سایت های مورد اطمینان و کاملا قانونی را پیدا کرده و سپس با خیالی آسوده در آنها اقدام به سرمایه گذاری کنیم:

برای اینکه بتوان به یک سایت سرمایه‌گذاری اعتماد کرد باید آن سایت ویژگی‌های زیر را داشته باشد؛

سایت باید به پشتوانه‌ی یک شرکت رسمی و ثبت شده فعالیت داشته باشد که متاسفانه بسیاری از سایت‌های این چنینی به هیچ وجه شرکت رسمی و ثبت شده‌ای به دنبال ندارند و بنابراین پایبند به قوانین حوزه‌ی ثبت شرکت‌ها نیز نیستند.

از طرفی سایت سرمایه‌گذاری مورد نظر باید دارای هویت احراز شده و آدرس معلوم و مشخص شرکت‌، شماره تلفن‌های ثابت یا حتی شماره همراه برای پشتیبانی کاربران و همچنین ملزم به رعایت قوانین بانک مرکزی و مالیاتی باشد.

که ما پس از تحقیق و بررسی بین سایت‌های بسیار، با سایت سرمایه‌گذاری «سکه بیت» آشنا شدیم و پس از بررسی تمام موارد فوق این سایت را به عنوان یک سایت مورد اعتماد به شما هم معرفی می‌کنیم:

چگونه می‌توان به سکه بیت اعتماد کرد وسرمایه گذاری مطمئنی در آن داشت؟

سکه بیت به واسطه ثبت شرکت سهامی خاص با عنوان «توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر» به شماره ثبت 1848 و شناسه ملی 14012188434 و کد اقتصادی 14012188434184در بستر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و جزء یکی از انواع شرکت‌های تجاری در ماده 20 قانون تجارت است که بر اساس ماده 1 قانون تجارت، سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان‌، سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است.

این شرکت دارای آدرس مشخص و همچنین شماره تلفن‌های ثابت و همراه برای پاسخگویی به مشتریان خود است که برای دسترسی به این اطلاعات می‌توانید از طریق لینکی که در انتهای این مقاله قرار داده‌ایم وارد سایت رسمی و اصلی سکه بیت شوید.

همچنین درگاه بانکی زرین پال سکه بیت، یک درگاه بانکی معتبر و متصل به شاپرک تحت نظارت بانک مرکزی است که به مدت هفت سال در راستای سهولت استفاده کاربران دایر بوده و علاوه بر احراز هویت کامل، دارای حسن شهرت و حسن سابقه به مدت هفت سال بدون وقفه و تعطیلی است. درگاه بانکی قانونی سکه بیت، توسط مراجع ذیربط احرازهویت و از فروردین ماه 1394 فعال است.

سکه بیت به جهت ثبوت رعایت ماده 2 قانون مجازات اسلامی دارای شناسه مالیاتی که نشانگر فعالیت سالم اقتصادی و رعایت قوانین مبارزه با پولشوئی است است، بنابراین از این جهت نیز، سکه بیت یک کسب و کار کاملا رسمی و قانونی است. از طرفی سکه بیت برای هرچه قانونی‌تر عمل کردن در بستر اینترنت اقدام به کسب نمادهایی همچون نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و نماد شامد نموده است.

در پایان

به عنوان جمع‌بندی می‌توان این طور گفت که سکه بیت یک کسب و کار کاملا رسمی و قانونی متعلق به بخش خصوصی است که به پشتوانه بهره‌مندی از تجربه و اعتماد کاربران خود و با استفاده از سرمایه نیروی انسانی و مجموعه همکاران، سازوکاری بسیار راحت و امن را برای معامله‌گری در فارکس و بازار بورس جهانی عرضه و ارائه نموده است و به دلیل مبتنی بودن بر هوش مصنوعی و انجام معاملات توسط ربات‌های کاملا هوشمند و ضریب صفر برای ریسک معاملات، قادر به تضمین اصل سرمایه و سود کاربران خود است. شما نیز می توانید برای تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی سکه بیت به آدرس https://sekebit.com/ مراجعه کنید و با کارشناسان این شرکت تماس مستقیم تلفنی و یا آنلاین داشته و سپس اقدام به سرمایه گذاری امن و بدون ریسک داشته باشید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بهترین روش "سرمایه‌گذاری دلاری" با سود مطمئن چیست؟ 2
بهترین روش "سرمایه‌گذاری دلاری" با سود مطمئن چیست؟ 3