شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عصر ایران

تفاوت مسئولین جدید با دیگران یا قبلی‌ها در چیست؟ در کارآمدی برای واردات بیش‌تر؟ اگر چنین است چرا همان زمان بر افزایش واردات واکسن تأکید نمی‌کردند؟ مگر چه ایرادی داشت که این موضع منطقی را بگیرند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون و افزایش پوشش آن در کشور، تلاش ما این است که پس از واکسیناسیون مشاغل و گروه های حساس، پروتکل های بهداشتی بازنگری شوند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، ابوالقاسم سلیمانی را به عنوان دبیر هفته‌ی ملی کودک منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین 1 مهر 1382 تا 1 مهر 1383) می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

بابک زنجانی، عیسی شریفی، اکبر طبری، حسن رعیت، هادی رضوی، حسین فریدون، شبنم نعمت زاده، شهرام‌جزایری، عمار صالحی، مهدی جهانگیری و... از جمله اشخاص شناخته شده برای جامعه‌اند که با عناوین مختلف اتهامی عمدتا اقتصادی محکوم شده‌اند.

وب‌گاه الف

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به نحوه پوشش دهی خدمات درمانی کرونا توسط سازمان بیمه سلامت درباره هزینه‌های صورت گرفته برای تشخیص و درمان کرونا در استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، از اوایل یا اواسط آبان می‌توان برای حضور دانش آموزان برنامه ریزی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اخبار و اطلاعات مختلفی در هفته‌های اخیر درمورد ویژگی های ویروس جهش یافته لامبدا ازجمله سرعت انتشار بالا و قدرت کشندگی این ویروس منتشر شده است اما آیا این مطالب و اطلاعات از پایه و اساس علمی برخوردار است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای دیگر در خصوص بازگشایی مدارس؛ «تقدم تأمین سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده ها برفعالیت های آموزشی» را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییر روسای دانشگاه‌ها در دستور کار وزیر علوم قرار گرفته و شاخص‌های تعیین روسای جدید در حال تدوین است.

خبرگزاری تسنیم

محقق کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی - استرالیایی کرونا گفت: در صورتی که وزارت بهداشت برای تولید این واکسن مجوز مصرف اضطراری صادر کند، تا آخر مهرماه می‌توان 3 میلیون دوز از این واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

نتایج نشان داد که بستری بیمارستانی به علت مسمومیت با الکل‌ها در دوران پس از کووید -19 به شکل معناداری افزایش پیدا کرده است

خبرگزاری ایسنا

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت با تشریح ماجرای سرعت گرفتن واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم، از واردات بیش از 41 میلیون دز واکسن در یک ماه و نیم گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (28 شهریور) به بیش از 228 میلیون و 945 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از چهار میلیون و 700 هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از 42 میلیون و 866 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و انگلستان در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: به هیچ وجه نباید با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هیجانی و احساسی برخورد کرد.