شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (18 آبان) از مرز 50 میلیون نفر عبور کرده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز به یک میلیون و 257 هزار نفر نزدیک شد. در حال حاضر آمریکا با بیش از 10 میلیون و 182 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید -19 هم‌اکنون در رده...

خبرگزاری مهر

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: بخشی از مسئولیت تامین داروهای کرونا بر عهده هلال احمر است و در این بخش هیچ گونه کمبودی در تامین داروها نداریم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران پرمصرف‌ترین و پرهزینه‌ترین خدمات آزمایشگاهی در شش ماهه اول سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هم اکنون 300 استودیوی حرفه‌ای تولید محتوای آموزشی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش این استان فعال است.

خبرگزاری مهر

سمنان - کرونا و مشکلات اقتصادی چهره خیلی از مسائل اقتصادی را تغییر داد اما یکی از مهمترین تغییرات آن را می‌توان ایجاد نوعی رقابت یک طرفه بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای با کسبه سنتی دانست.

خبرگزاری تسنیم

صادرات چین برای پنجمین ماه پیاپی رشد کرد، این در حالی است که اکثر اقتصادهای بزرگ دنیا هنوز تلاش می‌کنند تاثیرات مخرب ویروس کرونا را تعدیل کنند.

خبرگزاری مهر

وبینار توجیهی اجرای طرح ملی «بازی و نشاط کودکانه» با رییس فدراسیون ورزش های همگانی و نمایندگان هیات های استانی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس اعلام کرد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیشترین آسیب به بخش ورزش این شهرستان وارد شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مشاور اقتصادی استاندار فارس گفت: می‌کوشیم با اتخاذ برخی تدابیر و اقدامات، ضمن ایجاد رونق دوباره در کارخانه‌های مخابراتی ایران، مانع تعطیلی این کارخانه مستقر در شیراز شویم.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم بسکتبال مس رفسنجان از عملکرد شاگردانش در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر که با باخت همراه بود ابراز رضایت کرد و گفت: در اولین حضور در این رقابت‌ها به دنبال نتیجه گیری هستیم.

خبرگزاری ایسنا

به‌تازگی، دکتر آنتونی فائوچی (مدیر موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و یکی از مقامات ارشد ستاد مبارزه با کرونا در کاخ سفید) توضیح داد که اولین واکسن‌های ویروس کرونا ممکن است قادر به جلوگیری از عفونت نباشد و خیلی زود است که واکنش افراد واکسینه شده در برابر کووید -19 را بیان کنیم، زیرا هنوز نتایج تحقیقات واکسن فاز سوم منتشرنشده است، اما بر اساس سناریوی ارائه‌شده ممکن است آزمایش مثبت...

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - انگیزه، روحیه بالا و خودجوش بودن جوانان هنرمند ملایر در حوزه سینما و عکاسی، رویدادها و اتفاقات مهمی را با وجود کمبود امکانات رقم زده و مسیری روشن را پیش‌روی انجمن سینمای جوانان این شهر قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه سند اشتغال استان امسال باید 50 هزار شغل در استان ایجاد کنیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را بیش از سه درصد کاهش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: مجموع ورودی و خروجی شهرستان بیرجند (مرکز استان) در مدت اجرای طرح محدودیت تردد خودروها، 30 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق نوآوری و شکوفایی همه ساله از ابتدای سال رویدادهایی با عنوان «دوشنبه‌های استارتاپی» برگزار می‌کند که هدف آن، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران علاقمند است.