پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 5 میلیارد ریال برای بهسازی معابر روستاهای روانسر هزینه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 5 میلیارد ریال برای بهسازی معابر روستاهای روانسر هزینه شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روانسر گفت: پنج میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر 2 روستای این شهرستان هزینه شد.

عبدالله عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اعتبار برای آسفالت و بهسازی پنج هزار متر مربع از معابر روستای «دوآب» و چهار هزار متر مربع از معابر روستای «تم تم» هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این اعتبار از محل منابع قیر رایگان تامین شده است.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار، آسفالت و بهسازی معابر 6 روستای دیگر انجام می شود.

عزیزی یادآور شد: در سال گذشته نیز معابر هفت روستای «گراب علیا، دولت آباد، کره قلعه کهنه، بناوچکو، زالوآب، قوری قلعه و شبانکاره» با 12 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و اقدام‌های زیادی برای محرومیت زدایی روستاها انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.

سعدی مصطفی زاده افزود: عمران و آبادانی و رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاهای روانسر با همدلی و مشارکت همه جانبه مردم امکان پذیر است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه اهتمام دولت به رفع مشکلات موجود در مناطق روستایی، شاهد رشد و توسعه همگون تمامی مناطق کشور باشیم.

بخش مرکزی روانسر دارای 125 روستا و بیش از 17 هزار و 300 نفر جمعیت دارد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*