پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: فردا 6 هزار و 94 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود که از این تعداد 500 واحد در چیتگر به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فردا 26 اسفند 500 واحد مسکونی پروژه چیتگر در شهر تهران از محل تسهیلات نهضت ملی مسکن به بهره برداری می رسد و کلید واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته وی فردا این پروژه در ارتباط زنده وزرای راه و شهرسازی و دفاع طبق تفاهم نامه ای که دو سال پیش امضا شده بود، افتتاح خواهد شد. افتتاح این پروژه همزمان با برنامه آنلاین ویدیو کنفرانس از محل دفتر رئیس جمهور و به دستور وی انجام می شود.

جنتی با بیان اینکه آورده به موقع متقاضیان در پروژه های نهضت ملی مسکن، نقش موثری در اجرای هرچه سریعتر واحدها داشته است گفت: تزریق به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت 550 میلیون تومانی توسط بانک ها نقش موثری در تحویل واحدهای مسکونی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: فردا در سراسر کشور 6094 واحد مسکونی طبق تفاهم دو وزارت خانه افتتاح خواهد شد و همچنین کلنگ عملیات اجرایی 14065 واحد مسکونی به زمین خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی