پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 76میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان زنجانی پرداخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 76میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال بالغ بر 76میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در قالب سه هزار فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف با خلق فرصت های شغلی از رویکردهای مهم کمیته امداد است، اظهار داشت: چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است و ما تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون‌سازمانی زمینه‌های لازم برای رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مراجعان به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در این استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 25میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، کارگشایی و مسکن از طریق این صندوق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان پرداخت‌شد.

وی به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار فقره تسهیلات خرید، احداث و اجاره و ودیعه مسکن به نیازمندان تحت حمایت با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 100 میلیون تومان پرداخت شده است.

بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*