شنبه 12 خرداد 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آمریکا در راستای تلاش برای شکست نیروی هوایی روسیه در نبرد با اوکراین، قصد تربیت خلبانان اوکراینی را دارد. به گزارش منابع خبری، مجلس نمایندگان آمریکا 100 میلیون دلار برای آموزش خلبانان اوکراینی برای پرواز با هواپیما‌های جنگنده آمریکایی تصویب کرد. به گفته کارشناسان، این اقدام ممکن است پیش نیازی باشد برای اینکه کی‌یف در نهایت جنگنده‌های ساخت...

خبرگزاری تسنیم

تیم 5 نفره ایران با 2 طلا و یک برنز و انتخاب 2 ملی پوش به کار خود در مسابقات کشتی آزاد جام تونس خاتمه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: صد در صد هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد، خالصانه، قاطعانه و برادرانه از آن حمایت خواهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام امنیتی اسرائیل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نزدیکی میان روسیه و ایران را ترجیح نمی‌دهد، گفت: بعید است که قرارداد فروش پهپاد میان این دو کشور شامل توافقی برای محدود کردن فعالیت اسرائیل در سوریه باشد.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، از پیوستن رابرت لواندوفسکی به این تیم ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید حضور مهاجمی مثل او در بارسا اتفاقی بزرگ است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: سیاست‌های آمریکا مانند سن بایدن فرتوت است و آنها در مقابل ما ناتوان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقام‌های بخش انرژی آلمانی با بیان اینکه ذخایر گاز این کشور برای عبور از زمستان بدون گاز روسیه ناکافی است، گفت: آلمان بدون گاز روسیه در فصل زمستان دوام نخواهد آورد.

وب‌گاه ورزش سه

یحیی گل‌محمدی و مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه جشنواره فوتبال بایکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

از امروز تا پایان هفته به دلیل افزایش متناوب وزش باد، توده‌های گرد وخاک روی کشور عراق شکل گرفته و به استان‌های مرزی در غرب و جنوب غرب کشور انتقال می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در این مناطق خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده های منتشر شده در اوایل این ماه نشان داد که نرخ تورم ترکیه به بیش از 78 درصد افزایش یافته است که در چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در بحبوحه تورم و مشکلات اقتصادی در داخل این کشور انجام شد که برخی دیگر از کشور‌های غربی نیز با آن مواجه هستند. با افزایش شدید قیمت انرژی، یکی از اهداف اصلی رئیس‌جمهور آمریکا متقاعد کردن عربستان سعودی برای افزایش تولید نفت به امید کاهش قیمت‌ها بود. با این حال به گزارش «اسپوتنیک»، این سفر نتایج کمی به همراه داشت،...

وب‌گاه ورزش سه

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی شهریور ماه حداقل 2 بازی تدارکاتی برگزار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در دومین روز هفته با نوسانی بسیار محدود روبرو بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی گمرک، واردات محموله فولادی از روسیه به کشور را تکذیب کرد.