جمعه 7 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی جمعه شب در نشست تخصصی بانوان اقشار مختلف آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بانوان باید همراه دولت در مردمی کردن یارانه‌ها باشند از زنان خواست با مدیریت صحیح مخارج خانواده و روشنگری در جامعه به پیشبرد اصولی هدف مردمی کردن یارانه‌ها کمک کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

ویدیویی از تصادف یک خودرو بنز سی 200 با یک پرادو در تهران را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناتو به رهبری آمریکا که پیشتر با وعده پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی بستر را برای جنگ بین مسکو و کی‌یف همواره کرد، امروز همزمان با تلاش برای فرسایشی کردن نبرد و تضعیف روسیه، بهانه‌ای نیز برای یارگیری و گسترش ناتو به کشورهای حوزه اسکاندیناوی مانند سوئد و فنلاند یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب درباره خروج یکی از شرکای دولتش از پارلمان این رژیم (کنست) هشدار داد که آینده اسرائیل در خطر است.

وب‌گاه عصر ایران

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، 24 آبان‌ماه سال 1398 بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسائط نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادر این بچه که سعی داشت جنایت را به گردن پدر کودک بیندازد، در نهایت اعتراف کرد که به‌خاطر دست‌وپاگیر بودن بچه، او را شکنجه کرده و کشته ا

خبرگزاری مهر

مشاهدات میدانی و صبحت برخی غرفه‌داران نشان می‌دهد به نسبت دوره‌های گذشته مخاطبان کتاب‌های عمومی هدفمندتر و با برنامه قبلی به انتخاب و خرید کتاب می‌پردازند.

وب‌گاه فرارو

علیرضا بیرانوند برای چند روز راهی سفر تفریحاتی شده تا به زودی تصمیم مهمی بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل یک حزب اصلاح‌طلب که مدعی کار سیاسی است و البته مرتکب سگ‌بازی علنی هم هست؛ اخیرا از وجود "استانداردهای دوگانه" در ایران انتقاد کرده است!

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.25 درصد افزایش به 1846 دلار و 50 سنت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

ایران در رتبه‌بندی تولید خودرو جهان جایگاهی ندارد و سالانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو با کیفیتی که همه می‌دانند تولید می‌کند.

خبرگزاری مهر

روز گذشته یکی از پرجمعیت‌ترین روزهای سی‌وسومین نمایشگاه کتاب بود و رویدادهای مختلفی را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرویس‌های امنیت داخلی اسرائیل، شین بت، ادعا کرد مأموران اطلاعاتی ایران تلاش داشته‌اند تا دانشگاهیان و بازرگانان اسرائیلی را به خارج بکشانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین می گوید دولت های خارجی در حمله به وب سایت های بسیاری از شرکت های دولتی و نیز وب سایت های خبری روسیه دست دارند و با این رویه مقابله خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از امروز شنبه (31 اردیبهشت) واریز سود سال 98 و 99 برای جاماندگان دریافت سود سهام عدالت انجام خواهد شد.