دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری مهر

سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد هنوز زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص نیست اما او هست تا خدشه ای به امور فدراسیون وارد نشود!

خبرگزاری دانا

امروز سه شنبه سقوط واحد پول لبنان به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی شدیدتر از قبل شد.

خبرگزاری تسنیم

اولین مربی ستاره ایرانی پورتو از رشد این بازیکن در فوتبال پرتغال سخن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم ایرج‌زاد، کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که چندی پیش روی پرده سینما بود در مورد علی عباسی، کارگردان «عنکبوت مقدس» که این روزها در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن حضور دارد می‌گوید او غیرقانونی و از طریق رفقایش «عنکبوت» را دید و بعد «عنکبوت مقدس» را ساخت و از دکوپاژ تا طراحی پوستر و اسم فیلمش همه‌جا پایش را روی ردپای ایرج‌زاد گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

دولت لهستان اعلام کرد که قرارداد واردات گاز طبیعی با روسیه را بدون در نظر گرفتن تاریخ انقضای آن که پایان سال 2022 بود، فسخ کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون جودو با اشاره به حضور جودو در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: ما از همه مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک محروم هستیم اما بازی کشورهای اسلامی مستقل از این 2 نهاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت فروش دلار آمریکا امروز در صرافی بانک ملی ایران در مقایسه با نرخ اعلام شده در روز گذشته، 25,863 (بیست و پنج هزار و هشتصد و شصت و سه تومان) اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و کاناداگفت: ورزشی‌ترین امور بازیچه جهت گیری‌های حزبی و جبهه‌بندی‌های سیاسی در داخل کانادا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسطوره باشگاه رئال‌مادرید با تاکید بر اینکه کاری که کهکشانی‌ها انجام می‌دهند در توان سایر تیم ها نیست، گفت: رئال‌مادرید همان چیزی است که میلیون‌ها هوادارش در پنج قاره جهان انتظار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه پرتغالی آبولا از علاقه تیم فوتبال بواویشتا به ستاره جوان پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه، درباره انتخاب‌های خود برای چهار بازی بین‌المللی آینده صحبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مدعی شد هنوز به طور کامل دیدار دوستانه ایران - اکوادور لغو نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی گل نخست خود در فینال جام حذفی پرتغال را به یک نوجوان مبتلا به بیماری سرطان خون تقدیم کرد.