دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: چه کسی کنکور را جز صدا و سیما تا این حد بزرگ جلوه داده است؟ چرا به موضوعات اساسی آموزش و پرورش پرداخته نمی‌شود.؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و چین گفت: آمار اتاق تهران درباره کاهش فروش نفت ایران به چین غلط بزرگ است. صادرات نفت ایران نسبت به قبل جنگ اوکراین کم نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه سینمای ایران با حضور امید شمس، لیلا نوروزی و ارن اوغور 24 ماه می‌برابر با 3 خرداد ماه در قالب جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی Ksaca در شهر قونیه برگزار می‌شود. این جشنواره که بیستمین دوره خود را شاهد خواهد بود، قدیمی‌ترین جشنواره دانشجویی ترکیه است و هر سال با حضور فیلمسازان، اعضای آکادمی و هنرمندان مختلف برگزار می‌شود. در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز، یک فروند جنگنده اف 7 نیروی هوایی ارتش در اصفهان سقوط کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه رئال‌مادرید پس از شکست در پروژه جذب «امباپه»، استخدام «رحیم استرلینگ» را با 50 میلیون پوند هدف قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهاج ایرانی تیم فوتبال باشگاه بایرلورکوزن آلمان در جریان تمرینات این تیم شوخی عجیبی با عکاس باشگاه انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم تصمیماتی که برای کمیته ملی المپیک گرفته می‌شود موجب نشود تا روند آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی آسیب ببیند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه به پرسشی پیرامون اظهارات سیاسی برخی از دولتمردان کانادایی درخصوص دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و کانادا پاسخ داد و گفت: هماهنگی این دیدار مستقلا از سوی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور، در چارچوب دیدارهای معمول تدارکاتی فوتبال صورت گرفته و فدراسیون فوتبال کانادا در این خصوص اعلام کرده که مصمم است با جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سیاسی گروه‌های شناخته شده...

خبرگزاری مهر

مراکز اندیشه‌ورزی می‌توانند بطور منطقی دیدگاه‌های ایدئولوژیک داشته باشند که بر انتخاب موضوعات سیاست عمومی و اهداف پژوهشی آنها تأثیر می‌گذارد.

خبرگزاری دانا

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: برای حضور در انتخابات تابع وزارت ورزش هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیسینجر گفت که برای غرب "مرگبار" خواهد بود که در "حال و هوای همین لحظه" غرق شود و موقعیت قدرت روسیه در اروپا را به دست فراموشی بسپارد.

وب‌گاه ورزش سه

دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون، صحبت‌های جالبی را درباره مشکلات روانی‌ای که این فصل با آنها روبرو بوده مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اندیشکده کوئینسی در گزارشی با اشاره به ترور شهید حسن صیاد خدایی نوشت: ترورهای پیشین در سال‌های اخیر در خاک ایران که عمدتا توسط اسرائیل انجام شده اند نیز درست در زمان‌هایی رخ داده اند که ایران و آمریکا در آستانه دستیابی به یک توافق دیپلماتیک بوده اند.

وب‌گاه گسترش

ترس از شکست برجام باعث شده معامله گران در موقعیت فروش قرار نگیرند و همین عامل زمینه ساز مهاجرت بازیگران ارزی به بازار سکه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های اسرائیل از رایزنی‌ها برای حضور 15 هزار صهیونیست در مسابقات جام جهانی 2022 قطر خبر دادند.