دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

سفارت انگلیس در تهران که در دو قرن اخیر بارها به مرکز توطئه علیه ایران تبدیل شد، در تدارک برگزاری جشن تولد ملکه در روز سوم خرداد است؛ این در حالی است که سالروز تولد ملکه یکم اردیبهشت می‌باشد.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد پاری سن ژرمن با کیلیان امباپه به سود مائوریسیو پوچتینو شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از رایزنی ها با مسئولان دولت قطر برای حضور تماشاگران صهیونیست در مسابقات جام جهانی 2022 خبر دادند. طبق گزارش‌های رسیده از اسرائیل، 15 هزار صهیونیست موفق به کسب تهیه بلیت مسابقات جام جهانی 2022 شدند و خواهان حضور در کشور قطر هستند. دولت قطر ارتباط دیپلماسی با رژیم اشغالگر ندارد به همین خاطر پرواز مستقیمی از سرزمین های اشغالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ رسمی 46 ارز اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معتقد است که در حال حاضر ساعت 17 زمان مناسبی برای پایان طرح ترافیک در تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرد شماره یک تنیس جهان گفت: محروم‌کردن ورزشکاران روسیه از شرکت در مسابقات ویمبلدون کاری «اشتباه و بی‌احترامی» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش‌هایی از گیلان و مازندران و فردا علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. وی ضمن اشاره به اینکه امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل...

وب‌گاه 55 آنلاین

بازیگر تازه ازدواج کرده که در ترکیه زندگی می کند دست به اعتراف زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار کانادایی شبکه تلویزیونی «سیتی نیوز» تورنتو اعلام کرد که نظرات سیاستمداران کانادایی درباره بازی دوستانه ایران و کانادا کمکی به طرفین نمی‌کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک وضعیت هوا از بعدازظهر، گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه 3 خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از المپیک توکیو میلاد عبادی‌پور به عنوان کاپیتان تیم ملی انتخاب شد و در مسابقات قهرمانی آسیا به خوبی توانست وظایف خود را به عنوان کاپیتان تیم ملی ایفا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت آپارتمان در مناطق 22 گانه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

خبرگزاری مهر

رمان «هزارتوی پَن» نوشته کورنلیا فونکه و گی‌یرمو دل‌تورو با ترجمه پیمان اسماعیلیان توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.