یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مجری شبکه شاد گفت: برگزاری کلاس‌های رفع اشکال برای دانش آموزان در ایام امتحانات با عنوان نذر علمی و همچنین جمع‌بندی مطالب برای کنکوری‌ها و کمک به انتخاب رشته آنها، از جمله خدمات شبکه شاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان سینمایی، ضمن محکومیت اقدام جشنواره کن در نمایش «عنکبوت مقدس» و اهدای جایزه به آن، این فیلم را یک شب‌نامه سخیف سیاسی دانست که به اعتقادات و ارزش‌های میلیون‌ها مسلمان و جمعیت عظیم شیعیان جهان توهین کرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق گفته پلیس آمریکا، تیراندازی در این کشور منجر به کشته شدن یک زن سیاه پوست و مجروحیت 7 نفر دیگر از جمله یک کودک 9 ساله شده است.

وب‌گاه فرارو

دختر تنیس باز ایران موفق نشد در جدول دونفره مسابقات رولان گاروس حضور داشته باشد.

خبرگزاری دانا

احمدپور گفت: اصل استقلال، آزادی و عدالت، حس رفاه برای مردم و اصل عدم پذیرش ظلم و ستم و عدم وابستگی به قدرت های موجود در واقع اقداماتی بود، که امام (ره) آن را پایه گذاری کردند و قاعدتا با این اقدام، خط مشی روشنی را برای همه مردم دنیا و جهان در جهت نجات آنها از ظلم و ستم ترسیم کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد: اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آستانه دهه کرامت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان ملی و استانی و علاقه‌مندان به فرهنگ منور رضوی دوشنبه 9 خرداد 1401 در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) در شیراز برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز گذشته ویوو گوشی میان‌رده‌ی جدیدش به نام Vivo T2x را با تراشه Dimensity 1300 و باتری 6,000 میلی‌آمپرساعتی در سکوت خبری برای بازار چین معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که رویکرد ما در سیاست خارجی با رویکرد ما در سیاست داخلی و اقتصاد و... همخوانی ندارد و حتی متعارض است و این ریشه بسیاری از مشکلات موجود است.

وب‌گاه ورزش سه

دختر تنیس باز ایران موفق نشد در جدول دونفره مسابقات رولان گاروس حضور داشته باشد.

خبرگزاری مهر

دبیرهمایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی گفت: رویکرد این همایش دو روزه کنترل تورم و ثبات مالی است و بدنبال هدایت نقدینگی به سمت تولید هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با اشاره به حضور روزانه و معمول ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور در برنامه های کاری مختلف، شایعات درباره بیماری وی را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته 327 هزار و 598 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و 552 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لاوروف گفت: کسانی که باوجود دسترسی روزانه همه مردم به رئیس جمهور پوتین و شهادت آنها درباره سلامتی وی، شایعاتی را منتشر می کنند باید به وجدان خود رجوع کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با تاکید بر متفاوت بودن کما با مرگ مغزی، گفت: همه باید سعی کنند تا مردم تفاوت مرگ مغزی و کما را متوجه شوند و به این باور برسند که مرگ مغزی با کما تفاوت دارد و در مرگ مغزی امکان برگشت افراد وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که استخراج نفت و گاز نیز می‌تواند یکی‌دیگر از عوامل تسریع فرونشست زمین باشد, این پروژه‌ها می‌توانند موجب سست شدن سازه‌های زیرزمینی و تسریع فرونشست زمین شوند.

خبرگزاری مهر

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 213 هزار عدد انواع ظروف آرکوپال خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 160 میلیارد ریال برآورد نموده اند.