سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره ملاک انتخاب آثار و وضعیت صنعت انیمیشن ایران نسبت به کشورهای دیگر توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

طبق داده‌های منتشره توسط "اف‌بی‌آی" تیراندازی‌های فعال در سال 2021 در کشور آمریکا 50 درصد افزایش یافته و 61 حادثه تیراندازی رخ داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهید صیاد خدایی عصر روز یکشنبه اول خرداد در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد بعد از این اتفاق کارشناسان امنیتی تاکید داشتند، این عملیات تروریستی عبور بدون حساب از خط قرمز ایران است که بسیاری از معادلات را تغییر می‌دهد. دیروز که جواد لاریجانی برای انجام یک مصاحبه تفصیلی مهمان خبرگزاری ایرنا بود، با او درباره موضوعات مختلفی گفتگو کردیم که مشروح آن...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد به دلیل مصدومیت چند بازیکن ترکیب تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت ها کامل نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مقامات بهداشتی مراکش روز گذشته (دوشنبه) اعلام کردند که سه مورد مشکوک ابتلا به بیماری ویروسی آبله میمونی در این کشور شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را 25,863 (بیست و پنج هزار و هشتصد و شصت و سه تومان) اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دوازدهمین شماره مجله تخصصی «خردورزی»، با نگاهی به اندیشه‌ها، مسائل، انگاره‌ها و چالش‌های «معنویت دینی و فرا دینی» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرانسوی‌ها ضرب المثلی دارند که به ظاهر و باطن چیزها مربوط می‌شود. می گویند «هر چیزی که برق می‌زند، لزوما طلا نیست». ضرب المثل جالبی است که به این روزهای فرانسوی‌ها هم می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رویترز به نقل از 4 منبع آگاه نوشت، شرکت‌های دولتی ایرانی پس از انعقاد قرارداد برای تعمیر کوچکترین پالایشگاه ونزوئلا، برای تعمیر پالایشگاه «پاراگوانا»، بزرگ‌ترین پالایشگاه نفتی این کشور با ظرفیت 955 هزار بشکه در روز آماده شده‌اند. این قرارداد، روابط انرژی دو کشور را عمیق‌تر خواهد کرد و راه نجاتی برای صنعت نفت آسیب دیده ونزوئلاست. یک واحد شرکت...

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل بحران اقتصادی در لبنان، این کشور با مهاجرت شمار زیادی از ساکنانش روبه رو است. برای چند ماه صف های طولانی در مقابل محل صدور گذرنامه قابل مشاهده است.

خبرگزاری ایرنا

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه بی تفاوتی جامعه جهانی در قبال تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس به جمهوری عربی سوریه و نقض آشکار تمامی قوانین و مقررات بین‌المللی باعث جری‌تر شدن و افسارگسیختگی سران این رژیم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاگردان «دراگان اسکوچیچ» در اولین دیدار تدارکاتی خود در مسیر حضور در جام‌جهانی 2022 به مصاف کانادایی می‌روند که بعد از 36 سال توانست دوباره به جام‌جهانی صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 14 بازیکن تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های 2022 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و کانادا با بیان این‌که ورزشی‌ترین امور بازیچه جهت گیری‌های حزبی و جبهه‌بندی‌های سیاسی در داخل کانادا شده، گفت: فدراسیون فوتبال توافقاتی را با فدراسیون فوتبال کانادا انجام داده و در صورت نقض آن، مسؤولیت عواقبش بر دوش طرف کانادایی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی بوکس به ملی پوشان هشدار داد تا مراقب سطح کیفی خود باشند که کسی جایگزینشان نشود.