یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته 327 هزار و 598 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و 552 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لاوروف گفت: کسانی که باوجود دسترسی روزانه همه مردم به رئیس جمهور پوتین و شهادت آنها درباره سلامتی وی، شایعاتی را منتشر می کنند باید به وجدان خود رجوع کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با تاکید بر متفاوت بودن کما با مرگ مغزی، گفت: همه باید سعی کنند تا مردم تفاوت مرگ مغزی و کما را متوجه شوند و به این باور برسند که مرگ مغزی با کما تفاوت دارد و در مرگ مغزی امکان برگشت افراد وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که استخراج نفت و گاز نیز می‌تواند یکی‌دیگر از عوامل تسریع فرونشست زمین باشد, این پروژه‌ها می‌توانند موجب سست شدن سازه‌های زیرزمینی و تسریع فرونشست زمین شوند.

خبرگزاری مهر

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 213 هزار عدد انواع ظروف آرکوپال خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 160 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2 بازیکن پرافتخار و اسطوره‌ای تنیس جهان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات آزاد فرانسه (رولن‌گاروس) به مصاف هم می‌روند. این پنجاه و نهمین دیدار آنهاست.

خبرگزاری تسنیم

طی هفته گذشته دولت ابتدا گوشی‌های اپل را در گروه 27 که واردات آنها ممنوع است قرار داد اما پس از مدتی این تصمیم لغو شد. گفته می‌شود که با این کار دولت می‌توانست ارز را به اولویت‌های بالاتر یا کالاهایی با مطلوبیت بالاتر تخصیص دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن قطعه سازان همگن نیرو محرکه می گوید: بخشی از مایحتاج صنعت خودرو به دلیل تحریم ها از کشورهای همسایه تهیه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «ت اف 1» فرانسه اعلام کرد که اولویت مسکو بیرون راندن ارتش اوکراین از منطقه دونباس است. لاوروف در این باره گفت: مسئله آزادسازی مناطق «دونتسک» و «لوهانسک» که روسیه آن‌ها را به عنوان کشور‌هایی مستقل به رسمیت می‌شناسد، اولویت قعطی ما محسوب می‌شود. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا...

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان نشان داده اند که چگونه مصرف متعادل تخم مرغ می تواند میزان متابولیت های سالم برای قلب را در خون افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

سایت «لایو اسکور» در گزارشی به ارزیابی گروه B جام جهانی 2022 قطر پرداخته و از ایران به عنوان تیمی که هنوز تا حدودی ناشناخته است، یاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که هندی‌ها را به مطالعه کتاب تشویق می‌کند، علاقه به هنر، فرهنگ و موسیقی است و همه این موضوع‌ها تنوعی در حوزه مطالعات تطییقی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به میزان بدهی این سازمان به بیمارستان‌ها، اظهار کرد: درمان و خرید خدمات راهبردی این سازمان به گونه‌ای باید باشد که خدمات به مردم برسد و قطعاً در راستای این خدمات‌رسانی، بدهی‌هایی ایجاد شده و باید آن‌ها را پرداخت کنیم. وی درباره میزان بدهی‌های تأمین اجتماعی به بخش درمان دولتی، توضیح داد: بدهی...

خبرگزاری مهر

اوکراین دیگر جایی برای دپو گندم و غلات ندارد و محصولات جدید نیز به زودی برداشت خواهند شد، اروپاهم دیگر غلات ندارد به همین دلیل احتمال احیای مسیرهای فراموش شده قدیمی وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در حال ارایه تخفیف‌های فزاینده برای فروش نفت خود است و از این طریق بخشی از بازارهای صادرات نفت ایران را تصاحب کرده است.