یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از فاجعه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، فرانسه دوباره در زمینه مدیریت هواداران در فوتبال نمره مردودی گرفت و یک فاجعه دیگر به ثبت رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

وب‌گاه گسترش

لاوروف گفت: کسانی که باوجود دسترسی روزانه همه مردم به رئیس جمهور پوتین و شهادت آنها درباره سلامتی وی، شایعاتی را منتشر می کنند باید به وجدان خود رجوع کنند.

خبرگزاری مهر

همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام، در ضلع شرقی حرم امام خمینی (ره) یک درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا با ظرفیت 10 تخت بستری و تزریقات، 12 پزشک و 24 پرستار راه اندازی می شود.

خبرگزاری مهر

در حالی که بازارها منتظر بودند ببینند آیا اتحادیه اروپا در آستانه نشست درباره بسته ششم تحریم‌ها علیه مسکن، به توافقی درباره تحریم نفت روسیه می‌رسد یا خیر، قیمت نفت به بالاترین حد خود رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا در معاملات پرنوسان روز دوشنبه تحت تأثیر کاهش ارزش دلار افزایش یافت و به 1862 دلار در هر انس رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان روی کار آمدن دولت جدید در اسلام آباد، اقداماتی از جانب هند و پاکستان برای یافتن راه‌هایی برای برون رفت از بحران کنونی مطرح شده که به گفته یکی از مقام‌های مطلع "گفت‌وگوهای مخفیانه یا پشت برده" نام گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرتیپ کیومرث حیدریان درباره وقوع سانحه برای جنگنده‌های نیروی هوایی معتقد است که هم اشتباه انسانی و هم نقص فنی در این سوانح موثر است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان "تمام گزینه‌های توسعه همکاری با قطر روی میز است"گفت: آمادگی ترانشیپ کالا با امارات و قطر را داریم.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروزمنتشرکرد که بر اساس آن نرخ رسمی 12 ارز کاهش و 14 ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی 20 ارز ثابت ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش گفت: قرار است به زودی چالش حضور زنان در ورزشگاه‌ها حل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین دوره آموزشی اسب به میزبانی بومگردی عاروس ویشه در شهر آمل برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رزمایش مشترک عربستان سعودی با پنج کشور اعم از مصر، اردن، سودان، جیبوتی و یمن روز یکشنبه (دیروز) از شهر ساحلی جده عربستان آغاز و ادعا شد که هدف از آن تأمین امنیت دریای سرخ عنوان شده است. رسانه‌های سعودی گزارش دادند که این رزمایش با عنوان «الموج الأحمر» (موج سرخ) با حضور سرتیپ «یحیی عسیری» فرمانده این رزمایش آغاز شد. عسیری در این رزمایش گفت که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارادت به امام رئوف و، ولی نعمت ایرانیان از یک‌شنبه شب در صفحات شخصی افراد مختلف ایرانی و شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود. آمار بازدید و بارگزاری این محتوا در شبکه‌های اجتماعی به طرزی بالا رفت که با گذر از صفحات مختلف در اینستاگرام حس غریبی دارید. نه ایام تولد ایشان است، نه شهادت‌شان. در مشهد خبر خاصی است؟ نه. پس چه شده که این همه ارادت به امام رضا...