یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدیحیی رحیم صفوی از فرماندهان جنگ تحمیلی و فرمانده اسبق سپاه پاسداران درباره فرماندهی صحبت می کند که نقش به سزایی در عدم تسخیر آبادان توسط رژیم بعث عراق داشت.

وب‌گاه گسترش

شنژن (Shenzhen)، گوانگژو (Guangzhou) و منطقه جدید شیونگ آن اعلام کردند که در حال توزیع «بسته‌های قرمز» یوان دیجیتال رایگان برای تقویت مصرف محلی در بحبوحه رکود اقتصادی چین ناشی از قرنطینه‌های گسترده کووید هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت وزارت ورزش و جوانان نوشت: محمدحسن تقی‌زاده با انتقاد از دلایل سیاسی کانادا در لغو بازی دوستانه برابر ایران گفت: فیفا باید در میزبانی این کشور در رقابت‌های آتی جام‌جهانی تجدیدنظر کند.

خبرگزاری دانا

بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه تمرینات به اظهارنظر درباره شرایط‌شان پرداختند.

وب‌گاه ورزش سه

معاون وزیر ورزش از ورود قریب الوقوع زنان به ورزشگاه در تمام مسابقات خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بال کروات اینتر در آستانه پیوستن به تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته در لیگ برتر انگلیس است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بخش ارتباط دانشگاه با صنعت برنامه‌های متنوعی داریم که راه‌اندازی سامانه‌ای با عنوان نظام ایده‌ها و نیازها یکی از آن‌ها است و تمام نیازهای خصوصی و دولتی را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بین‌الملل وزارت ورزش با انتقاد از دلایل سیاسی کانادا در لغو بازی دوستانه برابر ایران گفت: فیفا باید در میزبانی این کشور در رقابت‌های آتی جام‌جهانی تجدیدنظر کند.

خبرگزاری تسنیم

اگر جشنواره فیلم کن به تبعیر "گدار" از زیبایی‌شناسی غربی (آمریکایی) رنج می‌برد برای آن است که از ماهیت هنر فاصله گرفته است و با حبس شدن در منافع سرمایه‌داران و بازی در میدان سیاست غربی جنگ‌افروزی را تبلیغ می‌کند و علیه تفکر دینی قد علم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: تنها راه حل پیشرفت بسکتبال ایران این است که باید با تیم‌های درجه یک دنیا بازی کنیم و اردوهای خارج از کشور برگزار کنیم.

وب‌گاه گسترش

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView بزرگ‌ترین نزول بی‌وقفه تاریخ ارزهای دیجیتال را که برای 9 هفته متوالی در بازار بیت کوین به طول انجامید، نشان می‌دهند. بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین به رنگ قرمز، برای نهمین هفته متوالی هم نشان از ضعف قدرت سرمایه‌گذاران داشت.