چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بودجه‌ی بیمه دی در سال آتی، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.

مدیرعامل مس از تحقق شعار رشد تولید در مجتمع مس شهر بابک خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان کارخانه تغلیظ میدوک مجتمع مس شهر بابک موفق‌شدنددر سال جاری با تولید 148 هزار و 586 تن کنسانتره و 37 هزار و 183 تن مس محتوی رکورد جدیدی را به ثبت برسانند.

در حالی که مدتی قبل رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود تخصیص ارز‌های کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست، حالا بازار خودرو روز به روز با گرانی دست و پنجه نرم می‌کند و هیات وزیران هم در قبال اجرای قانون واردات خودرو‌های کارکرده، گزینه سکوت را انتخاب کرده تا خبری از تعادل در عرضه و تقاضای خودرو در بازار نباشد!

متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی نام نویسی کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.

چرا هیچ وقت کارشناسان و فعالان صنعت خودرو از گرانی و قیمت تمام شده بالای قطعات یک خودرو سخنی به میان نمی آورند؟

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 14 اسفند ماه روز "تکریم مشتریان" را تبریک و تهنیت گفت.

در راستای تعاملات اخیر بانک کارآفرین و صندوق نوآوری و شکوفایی نشست صمیمانه و مشترک دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین و دکتر مصطفی خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور جمعی از معاونین دو نهاد برگزار شد.

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت.

کرمان موتور با اولین محصول انحصاری و برقی خود در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شرکت کرد.

صندوق بین‌المللی پول معتقد است که سال 2024 برای سیاست‌گذاران سال سختی خواهد بود.

کارشناس ارزی با اشاره به اقدام بانک مرکزی در افزایش تامین ارز مسافرتی از 500 یورو به 1000 یورو گفت: به طور معمول در پایان هر سال تقاضای ارز در کف بازار به وجود می آید که این تقاضا ناشی از افزایش سفرهای نوروزی است،