چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

پیگیری‌ها نشان می‌دهد اینماد اسپانسر باشگاه استقلال که مدتی با همان رویه کوروش کمپانی (پیش فروش موبایل زیر قیمت بازار) در حال فروش موبایل با قیمت 30 الی 40 درصد کمتر از قیمت جهانی بود، تعلیق شده است.

تخصیص ارز مسافرتی هوایی به طور کامل در چارچوب نیاز ارزی احصاء شده در بخش سوم مقررات ارزی بانک مرکزی و برای مسافرت‌های هوایی با اهداف مختلفی نظیر زیارتی، گردشگری، آموزشی و اداری انجام می‌گیرد.

بانک گردشگری در آخرین وضعیت رتبه‌بندی بانک‌ها در اتصال به سرویس‌های چکاد یکی از بانک‌های پیشرو کشور است.

شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان بزرگ‌ترین متولی صنعت مس کشور، در زمینه معدن‌کاری سبز، یکی از پیشگامان این حوزه محسوب می شود که با اجرای پروژه‌های متعدد، در راستای اعتلای هرچه بیشتر این صنعت گام برداشته است.

میزان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده از سوی بانک دی تا پایان بهمن‌ماه، از مرز 7 هزار میلیارد ریال عبور کرد.

اگر خصوصی است چرا به سهام داران بخش خصوصی اجازه نقش آفرینی در مدیریت و ورود مؤثر در هیأت مدیره را نمی دهند و چرا در مدیریت تا این حد دخالت دارند و یکی از حربه ها و ابزارها هم اهلیت است و ذیل این عنوان مدیران از کانال خاصی برگزیده می‌شوند.

بیت‌کوین به 68 هزار و790 دلار رسید و بالاترین رقم فروش را ثبت کرد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

مدیران شرکت نوبیتکس در نشستی خبری که به مناسبت ششمین سال تاسیس این شرکت و رونمایی از گزارش سال 2023 آن برگزار شد، آمار و ارقامی از بازار رمزارز در ایران ارائه دادند که حکایت از افزایش چشمگیر تعداد کاربران این بازار دارد.

با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کاری شعب و ستاد بانک کارآفرین تغییر و اعلام شد.

در دنیای امروز دیگر مرز بین داستان‌های علمی تخیلی و واقعیت از میان رفته و ربات‌ها به کمک هوش مصنوعی، بسیاری از کارهای روزمره انسان را برعهده گرفته‌اند تا جایی که شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفته‌اند روی آثار هنری ساخته شده توسط هوش مصنوعی، برچسب بزنند تا مشخص شود یک انسان در ساخت آن تاثیری نداشته. اگر با همین روند پیش برویم بعید نیست تا چند سال آینده درست مثل فیلم بلید رانر، مرز میان انسان...

امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سنگین‌ترین صفوف خرید بورس تهران در این نمادها، شاخص کل در بهار 1403 به چه کانالی می‌رسد؟؛ چهار نماد رکورد فروش را شکستند، تحلیل تکنیکال شاخص 30 شرکت بزرگ، ورود و خروج سهامداران درصدی 14 اسفند 1402، نظر دو تحلیلگر در مورد خرید ربع سکه در حراج مرکز مبادله؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

در سومین روز هفته، هر قطعه سکه امامی با افزایش قیمت به رقم 35 میلیون و 200 هزار تومان معامله شده است.

برادران در پاسخ به سوالی در رابطه با نامه سفیر فنلاند درباره تولید موبایل تقلبی با نام نوکیا، گفت: این شرکت‌ها عموماً در حال مونتاژ کالا هستند. حتی اگر کشور مقصد نامه‌ای هم ارسال کرده باشد با توجه به اینکه این کشور‌ها ایران را تحریم کرده‌اند، نظر آن‌ها برای ما مهم نیست و ما تعهدی به آن‌ها نداریم.

شرکت بی ام کارز با صدور اطلاعیه از تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (خودروی BESTUNE T77) در قالب طرح فروش فوق العاده خبر داد.

مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن با اشاره به امضای قرارداد وام ودیعه مسکن با 392 هزار متقاضی، گفت: بانکها به یک سوم تعهدات خود عمل کرده‌اند.