چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

تیم منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگترین برندهای خاورمیانه موفق به کسب جایزه بین المللی استیوی شد.

در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» با دریافت هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و مطابق سال های گذشته، کارگران چشم انتظار تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و دستمزدشان برای سال آینده هستند، معاون رئیس جمهور در اظهاراتی تاکید کرده است: تورم سال آینده مبنای افزایش مزد است!

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین تندیس زرین 6 ستاره «سرآمد روابط‌عمومی ایران» را برای ششمین بار دریافت کرد.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت متقاضیان خودرو پارس ارائه کرد.

به منظور خدمت رسانی بهتر و جلب رضایت مشتریان گرامی، شعب کشیک بانک ایران زمین در ایام پایانی سال اعلام شد.

با حکم دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «مهدی اهرابی» مدیر مجتمع مس سونگون شد.

دکتر امیر خرمی‌شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، از رشد 49 درصدی فروش این شرکت در یازده ماهه اول سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بازار سرمایه و تحقق برنامه‌های تدوین‌شده در عملکرد یازده ماهه تولید این شرکت خبر داد.

مدیرعامل ایران خودرو، از تمامی مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه این گروه صنعتی با هدف تسریع در فرآیند توسعه و ارتقای کیفیت محصولات دعوت به همکاری کرد.

هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت نفت ایرانول طی بازدید از واحدهای مختلف پالایشگاههای روغن سازی ایرانول در تهران و آبادان ضمن اطلاع از روند انجام امور و وضعیت بخش های مختلف ایرانول، نظرات خود را در خصوص بررسی موانع و اقدامات لازم برای توسعه همه جانبه ایرانول و بازگشت ایرانول به جایگاه اصلیش ارائه کردند.

آیین رونمایی از کارت‌هدیه جدید و نوآورانه بانک آینده با نام «آن‌کارت» با حضور دکتر بهمن اسکندری، مدیرعامل؛ اعضای هیأت‌مدیره و هیأت عامل، به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات و شعب منتخب در محل ساختمان مرکزی بانک آینده، برگزار شد.

مدتی قبل رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد تاکید کرد: دستفروشان هم باید احراز هویت شوند و دستگاه کارتخوان داشته باشند تا بدانیم که هر دستفروش چه مقدار درآمد دارد؛ حال امروز رییس سازمان امور مالیاتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

‌بانک صادرات ایران بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی در بین 26 بانک کشور، رتبه ششم و رتبه سوم را در بین بانک‌های خصوصی کشور در پرداخت تسهیلات مسکن به خود اختصاص داد.

بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه امسال با پرداخت بیش از 92 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و 80 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، گامی بلند را در مسیر تسهیل ازدواج زوج‌های جوان برداشته است.