چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اپراتور ایرانی به یک‌قدمی جایزه طلایی این رقابت جهانی رسید.

عملکرد قابل تامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات «ومعادن» در شرایطی همچنان به روال سابق ادامه دارد که حالا شاهد بروز بحران در شرکت‌های تابعه این مجموعه بزرگ و مهم صنعتی کشور هستیم.

محاد سعید بن باعوین وزیر کار سلطنت عمان که با هدف آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برگزاری نشست‌های دوجانبه در حوزه‌های کار، اشتغال و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ایران سفر کرده است، با دکتر اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مراسم آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما) با عنوان"طرح ملی توانمندسازی محلات" با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، مدیران عالی بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات (باما)، مدیران عامل هلدینگ های مالی و فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه این بانک برگزار شد.

همایش هوش مصنوعی و دیپلماسی‌های نوین با همراهی و حمایت همراه اول در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دولت می‌تواند با صرف هزینه‌ای کمتر از 8.5 همت بیش از 1.2 میلیون واحد خودرو فعال در صنعت حمل‌ونقل اینترنتی کشور را به خودور‌هایی با قابلیت مصرف CNG، تبدیل کند و به ازای پیمایش بیشتر به جای بنزین، سهمیه بیشتر CNG با زیرساخت و توان موجود در نظر گیرد.

در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بانک تجارت با حضور 54.81 درصدی سهامداران، افزایش 111.963 میلیارد ریالی سرمایه این بانک بزرگ بورسی کشور، به تصویب رسید.

شرکت مهرکام پارس و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

امروز مطالبی همچون چگونه 1000 یورو به نرخ دولتی بگیریم؟، پیش بینی بورس، ورود و خروج سهامداران درصدی 8 اسفند 1402، پیش بینی متفاوت برای قیمت طلا در سال آینده، افزایش سرمایه جذاب 31 نماد، خبر‌های جذاب برای سهامداران وتجارت، حکشتی و قاسم، قیمت انواع خودرو در بازار، شرایط دریافت سود سهام عدالت متوفیان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بانک صادرات ایران در ادامه اقدامات راهبردی خود برای تسهیل و تسریع در ارائه انواع خدمات بانکی خرد به مردم، حمایت‌های مالی بنگاه‌ها، واحدهای اقتصادی و تولیدی و زیرساخت‌های صنعتی کشور، اقدامات خود در سال‌های اخیر را در 14 بخش در معاونت اعتباری و تأمین مالی سرعت داده است.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران با افزایش نسبت به روز شنبه هفته جاری، به 33 میلیون و 600 هزار تومان رسید.