سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هر اسکناس دلار آمریکا امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، معامله شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش نسبت به‌روز گذشته قیمت خورد.

قیمت نفت امروز نوسان چندانی نداشت زیرا بازارها منتظر نتیجه مذاکرات آتش‌بس جنگ غزه هستند و هر بشکه نفت 78.26 دلار فروخته شد.

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان اشاره و اعلام کرد: اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث حداکثر تا 10 اسفند ماه به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب وراث پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت، با اشاره به مشکلی که در ارسال اطلاعات مشتریان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه صورت گرفته، از تمدید مهلت تعریف حساب وکالتی نزد بانک‌ها تا روز پنجشنبه خبر داد و تاکید کرد: چنانچه لازم باشد مهلت ثبت‌نام را هم تمدید خواهیم کرد و این اطمینان را می‌دهیم که تا آخرین تقاضا را پاسخگو باشیم.

مهرداد بذرپاش گفت: هم‌اکنون سوخت هواپیما با قیمت لیتری 600 تومان تومان به شرکت‌های هوایی عرضه می‌شود که در مقایسه با قیمت 1500 تومانی بنزین سهمیه‌ای در بازار بسیار ناچیز است.

بهمن موتور، وانت کارا تک کابین تیپ 4 را نقدی می‌فروشد. این طرح فروش با قیمت قطعی و ظرفیت محدود است.

در شرایطی که بازار خودرو ماه هاست که چشم انتظار تعیین تکلیف قانون واردات خودروهای کارکرده است، اما دولت ترجیح داده است در این باره سکوت کند. اما در خصوص واردات خودروهای برقی، تصمیم به ابلاغ نرخ سود بازرگانی این خودروها گرفته است.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، آیین رونمایی محصول جدید شرکت بیمه سرمد با عنوان بیمه مستمری و بازنشستگی «سرآمد» برگزار شد.

بانک سپه در10 ماه نخست سال جاری مبلغ 220 هزار و 952 میلیارد و 685 میلیون ریال تسهیلات خرد به 155 هزار و 367 فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اشتغالزایی، نیروهای مسلح، کمک ودیعه مسکن مستأجران، حوادث قهری و... اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک سپه مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های 29 ماه اخیر این بانک را در مسیر تحول اقتصادی کشور تشریح کرد.