سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قائم مقام شرکت ملی صنایع مس ایران از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون بازدید کرد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به مناسبت آغاز دهه فجر و در پیش بودن عید مبعث، بسته‌های ویژه «اینترنت و مکالمه» خود را اعلام کرد.

هفدهمین کنفرانس ملی و سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری با مشارکت و حمایت همراه اول آغاز به کار کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران امروز در خلال برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از غرفه کرمان موتور بازدید کرد.

در همایش سالانه معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال و با حضور مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل بانک سپه از سه محصول فناورانه این بانک رونمایی شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد که از ابتدای معاملات امروز صبح، قیمت دلار در بازار غیررسمی با ریزش مواجه شده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به رشد بیشتر اقتصاد روسیه اطمینان دارد.

با طرح نسیم آینده تا سقف 3 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب وام قرض‌الحسنه دریافت کنید

قیمت طلا در روز جمعه (2 فوریه) نزدیک به بالاترین رقم دو هفته اخیر ثابت ماند و از سطوح کلیدی عبور کرد، در حالی که بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا عقب‌نشینی کرد. قیمت طلا در روز جمعه برای بهترین هفته هفتگی تعیین شد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر افزایش ساخت داخل تولید خودرو، طراحی و تولید داخل و بومی پلتفرم ری‌را برقی را منحصربه فرد خواند.

رییس پلیس راهور گفت: اقدام ایران‌خودرو و سایر شرکت‌ها در رونمایی و معرفی خودروهای برقی باارزش است که امیدواریم در این حوزه به توانمندی لازم برای ارایه خودروهای باکیفیت، مطمئن، ایمن و کاملا تولید داخل برسیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه شرکت کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپو تهران از خودرو جدید ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی بازدید به عمل آورد.

بررسی عملکرد ومعادن (شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات) در حوزه‌های مختلف مالی، مدیریتی و ارزش آفرینی سهم در بازار سرمایه جای تامل بسیار داشته و اتفاقات خوبی را نشان نمی‌دهد.