سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرایط فروش سه خودروی x5، T82000MT و J4 1500 AT کرمان موتور ویژه نیمه بهمن ماه اعلام شد.

با وجود گذشته یکسال از مهلت قانون وزارت نیرو، این وزارت‌خانه همچنان برای مصرف فراتر از الگو یارانه در نظر می‌گیرد.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند تحت سامانه فیروزه با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه شرکت کنند.

در حالی که با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم، زمان واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی بیستم هر ماه بود، حالا قرار است این زمان بندی با تغییراتی همراه شود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال‌جاری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» قادر به استخراج کلی 233 میلیون و 552 هزار تن مواد معدنی شده که این میزان تولید در مقایسه با 10 ماه سال گذشته که 185میلیون و 782 هزار تن، با رشد 26 درصدی همراه شده است.

یکی از مراجعه کنندگانی که برای خرید اوراق 30 درصدی به شعبه یکی از بانک‌های دولتی مراجعه کرده است، می‌گوید: متصدی بانک اجازه گشایش حساب را نمی‌دهد و دلیل آن را عدم ارایه مستندات حقوقی (فیش حقوقی) عنوان می‌کند.

در ادامه روند کاهشی نرخ ارز در بازار، امروز قیمت اسکناس دلار آمریکا به کانال پایین تر رفته است و بازار بدون خریدار است.

بررسی صورت کالاهای وارداتی یک تولید‌کننده بزرگ لوازم خانگی به ما می‌گوید تولید و خودکفایی در این بخش فعلا خیلی جدی نیست

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب تندیس پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین شد.

امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس دوشنبه 16 بهمن 1402 | می‌توان امیدوار بود؟، خبر خوب فرزین رئیس کل بانک مرکزی برای بورسی‌ها چیست؟، مهمترین خبر‌ها از افزایش سرمایه این 4 نماد غذایی، خبر‌های خوش مجید عشقی و فرزین برای بازار سرمایه، عیدی فجرانه دولت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟، انتخابات مجلس بر روند بورس تاثیر دارد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان خود و هم‌زمان با اعلام شرایط جدید ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودرو، شرایط وکالتی کردن حساب را فراهم کرده است.

مشاهدات میدانی از کف بازار آزاد ارز تهران نشان می‌دهد، هم اکنون نرخ دلار به 55 هزار تومان رسیده است که نسبت به روز‌های قبل، کاهش معنادار چند هزار تومانی دارد.