سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مازاد وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.

مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی شرکت کنند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت حدود 700 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از 80 هزار میلیارد ریال از سوی این بانک به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان اولویت‌ها و رئوس برنامه‌های خود را سودآوری، شفافیت مالی و افزایش بهره‌وری اعلام و بر ضرورت چابک‌سازی فعالیت‌ها همراه با انعطاف‌پذیری و هم‌افزایی بین‌بنگاهی و نیز ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان عضو تأکید کرد.

بانک سپه امکان وکالتی نمودن حساب های مشتریان را در طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به صورت غیر حضوری فراهم کرد.

دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت بانکداری شرکتی و تجاری ویژگی‌ها و ضرورت‌های خط کسب و کار بانکداری شرکتی بانک سپه را تبیین و تشریح کرد.

بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای وارداتی در بانک ایران زمین فراهم است.

ایران خودرو دیزل از پیش‌فروش ویژه پیکاپ اتوماتیک، ون وانا و کامیون بنز باری و کمپرسی به‌مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

متقاضیان خودروهای چینی وارداتی باید از امروز تا ساعت 13 روز چهارشنبه، یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ 500 میلیون تومان مسدود کنند.

عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت، در خصوص اقدام بانک مرکزی در ارایه تسهیلات 15 هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های خودرو‌سازی، عنوان کرد: در چند سال اخیر خودروسازان به دلیل وجود قیمت گذاری دستوری متحمل زیان چندین هزار میلیارد تومانی شده‌اند و به همین دلیل، عدد اعلام شده در مقایسه با این زیان، مبلغ زیادی نیست.

شرکت بهمن موتور در مورد خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی نوبت تحویل زمستان که پیش از این در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند اطلاعیه ای صادر کرد.

بانک تجارت تا پایان دی‌ماه امسال با پرداخت بیش از 87 هزار فقره وام ازدواج و 70 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

رییس جمهور ترکیه، فاتح کاراهان را به ریاست جدید بانک مرکزی منصوب کرد. این جمله از حکمی که به امضای اردوغان رسیده، توجه رسانه‌ها را به خود جلب نمود: «از آنجایی که رییس پیشین برکنار شده، شما را منصوب می‌کنم.»

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی، شعب بانک تجارت عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب 30 درصد سالانه با امکان بازخرید قبل از سررسید با نرخ 12 درصد سالانه را به متقاضیان، آغاز کرد.

دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با نخستین روز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سفر به استان هرمزگان در قالب دور دوم سفر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت، از شرکت صبا فولاد خلیج فارس بازدید کرد.