سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتخاذ سیاست افزایش کیفیت همراه با کاهش قیمت محصولات در ایران خودرو به جلب رضایت مردم از خودروهای داخلی کمک کرده و قطعا مجلس نیز از این سیاست حمایت خواهد کرد.

مشاور رئیس‌جمهور گفت: نقشه راهبردی صنعتی و ارتقاء تولید داخل به‌گونه‌ای تدوین‌شده تا در طی زمان بتوان بر اساس متغیرهای حاکم مانند علم و فناوری به‌روز شود.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان به‌ویژه کودکانی که در این اقدام غیرانسانی جان خود را از دست دادند، پنج دستگاه مانیتور علائم حیاتی به بیمارستان افضلی پور کرمان اهدا کرد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده شماره 588، 69 دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و 138 دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

امروز مطالبی همچون نرخ دلار و یورو در آخرین روز دی، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟، اخباری مهم بورس فردا اول بهمن، از خبری مهم برای سهامدارن ذوب تا توقف این نماد‌ها در معاملات فردا، مجمع وکغدیر 1402 | میزان سود تصویبی و آخرین خبر‌ها از 2 عرضه اولیه در این شرکت، شستا برای دقایقی صف فروش شد!، خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو‌های داخلی، تامین مالی از بانک‌ها ارزان‌تر از بازار سرمایه!،...

سهمیه بنزین بهمن‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، بامداد یکشنبه در کارت‌های هوشمند شارژ می‌شود.

سمینار توانمندسازی نمایندگان بیمه سرمد با شرکت نمایندگان برتر بیمه سرمد و حضور دکتر بنیادی عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت در تالار اندیشه تهران برگزار شد.

جدیدترین گزارش ماهانه آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) نشان داد تولید نفت ایران نزدیک به رکورد بالای اخیرش مانده است.

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران در پیامی درگذشت جناب آقای دکتر دولت آبادی مدیر عامل بانک ملت را تسلیت گفت.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز از یکشنبه (24 دی 1402) آغاز و چهارشنبه (27 دی 1402) به کار خود پایان داد. علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: سازندگان خوزستانی توان این را دارند که سهمی بسزا در اشتغالزایی برای جوانان این استان داشته باشند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی...

مدیرعامل فولاد صنعت بناب با اشاره به افتتاح فاز دوم دداستینگ کوره‌های ذوب القائی این مجتمع با هزینه‌ای بالغ بر چند صد میلیارد تومان در رابطه با بحث‌های محیط زیستی خبر داد.

شخصیت حرفه‌ای، اخلاق‌مدار و خدمات ارزنده این چهره ماندگار نظام بانکداری در دوران مسئولیت‌های مختلف طی 30 سال تلاش آنمرحوم در شبکه بانکی و طرح‌های ملی و اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و قطعا خدمات بی‌شمار ایشان در مسیر رشد و شکوفایی نظام بانکی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس، به بهره‌برداری رسید.