سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

با مساعدت سازمان ملی استاندارد، مشکل شماره گذاری محصول دناپلاس برطرف شده و 11 هزار دستگاه خودرو از فردا شماره گذاری و عرضه می‌شود.

شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش همکاری‌ها و استفاده از توانمندی‌های علمی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونمایی هشت خودروی برقی داخلی در سال آینده خبر داد.

نتایج نظرسنجی معیار‌های انتخاب شرکت ایده‌آل برای همکاری، توسط پلتفرم چندین اعلام شد و انگیزه کارجویان برای گزینش شرکت دلخواهشان مورد بررسی قرار گرفت.

در شرایطی که طی روز‌های اخیر، آیین نامه اصلاح شده واردات خودرو‌های صفر کیلومتر از سوی هیات وزیران مصوب و ابلاغ شده است، تصویب نامه‌ای دیگر مبنی بر کاهش قابل توجه سود بازرگانی واردات برخی خودروها، خبر خوشی برای آینده بازار خودروست.

شرکت بهمن لیزینگ، وانت کارا تک کابین تیپ 4 را به روش لیزینگ می‌فروشد.

در مراسمی با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین، از اقدامات بیمه معلم در همایش جهانی اربعین حسینی تقدیر شد.

سند راهبری حقوقی بانک سپه در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاون حقوقی بانک سپه رونمایی شد.

ارزش رمزارزها بیش از سه درصد افزایش یافت؛ بیت‌کوین و اتریوم نیز مسیری صعودی طی کردند.

خاندوزی با بیان اینکه عامه مردم انتظار داشتند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گشایش‌های اقتصادی و قیمتی به یکباره و با سرعت رخ دهد، خاطر نشان کرد: رفع این مشکلات و اداره امور، نیاز به برخی اقدامات و تمرکز بر برخی مسائل داشت تا زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ایالات‌متحده مستقیما بر برترین رمزارزهای جهان تاثیرگذار خواهد بود و بر این اساس می‌تواند قیمت آنها را افزایش دهد.

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی خود، صدور کارت مجازی نقدی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا افراد با استفاده از این کارت علاوه بر تعدد در تراکنش‌های بالا از دیگر مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.