سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

وزیر صمت گفت: خودروهای برقی نسبت به خودروهای بنزینی اختلاف قیمت مختصری دارند که با جبران تعرفه در تلاش هستیم قیمت‌ها را به هم نزدیک کنیم.

دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفت.

نشست تخصصی «5G در تحقق متاورس» در روز آغازین تلکام 2023 با بیان دغدغه، موانع و چالش‌های توسعه توسط نمایندگان اپراتورها و سیاست‌گذاران ارتباطی همراه شد.

در اولین روز نمایشگاه تلکام 1402، پنل «5G در تحقق متاورس» با حضور دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل برگزار و در آن به تحقق کاربست‌های متاورس با رفع چالش‌های توسعه 5G، تأکید شد.

صبح امروز شنبه 2 دی‌ماه 1402، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات، و اقتصاد دیجیتال) و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل افتتاح شد.

فیات 500 یکی از خودروهای وارداتی است که در لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه قرار گرفته است. اما با رونمایی از قیمت نهایی این خودرو، سوالات بسیاری پیرامون نحوه تعیین قیمت این خودروی اروپایی مطرح شده است.

در راستای توسعه و بهبود خدمات غیرحضوری، سامانه «دی‌جت» بانک دی، با افزوده شدن قابلیت‌های جدید، به‌روزرسانی شد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز شنبه دوم دی ماه با افزایش 400 هزار تومانی به 29 میلیون و 520 هزار تومان رسید.

امروز مطالبی همچون نرخ اسکناس دلار و یورو در اولین روز هفته، این نمادهای شیمیایی بیشترین افزایش قیمت را داشتند!، ارزش سهام عدالت متوفیان در تاریخ 2 دی ماه 1402 چقدر شد؟، ارزش سهام عدالت متوفیان در تاریخ 2 دی ماه 1402 چقدر شد؟، تحلیل نماد اهرم | روند اهرم چگونه خواهد بود؟، قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران از تراکنش بیش از 470 هزار میلیارد ریالی از یک صندوق قرض الحسنه خبرداد.

نزدیک به یک هفته از اختلال سامانه سوخت میگذرد و در فضای مجازی موضوع جدیدی مبنی بر اینکه اختلال ایجاد شده از طریق سرورهای بانک ملت رخ داده مطرح شده، موضوعی که تا کنون تأیید نشده است.

یک شرکت خودروساز مونتاژی که دو سالی است درگیر یک پرونده تخلف گرانفروشی بوده است، در نهایت با پیگیری‌های سازمان حمایت و رسیدگی شعبه قضایی مربوطه، در نهایت تعیین تکلیف و محکوم به پرداخت پنج هزار میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

اولین تابستان کرونایی با تعیین سقف 25 درصدی برای اجاره بها در تهران همراه شد. حال وزیر راه و شهرسازی معتقد است: هم‌اکنون برای بسیاری از بازار‌ها قیمت‌گذاری انجام می‌شود؛ در تلاشیم در بخش مسکن و اجاره‌بها نیز این اتفاق بیفتد.