سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قام مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت از توافق با صادرکنندگان برزیلی برای دریافت یوان به جای درهم برای خرید کالاهای اساسی از این کشور خبر داد.

آنگولا اعلام کرد از اول ژانویه 2024 از عضویت اوپک بیرون می‌آید.

شاید زمانی که رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ می‌کرد، کمتر کسی تصور داشت که دولت پنج ماه وقت کشی کند و همچنان در تعیین تکلیف آیین نامه واردات این خودروها، تعلل داشته باشد. اما به هر صورت با آغاز زمستان هم خبری از اجرای این قانون مهم نیست!

در مواردی در برخی سایت‌های فروش اینترنتی قیمت عروسک‌های بابانوئل دو متری تا بیش از 19 میلیون تومان هم اعلام شده است.

امروز مطالبی همچون آخرین نرخ دلار در پایان پاییز 1402، پیش بینی بورس فردا شنبه 2 دی ماه، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟، بورس تا پایان سال چگونه خواهد بود؟، سهمی که از زیان ده ترین نماد به سودده ترین نماد رسید، تجدید ارزیابی دارایی‌ها؛ منجی یا مُسکنِ موقت؟!، کدام بازار آینده ی روشن تری خواهد داشت؟، قیمت طلا و سکه بر سر دوراهی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

همراه اول با شعار «به آینده متصل شو» به نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با عنوان تجاری تلکام 2023 می‌رود.

بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین فراهم شد بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، مدتی است اقدام به راه اندازی سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی قرارداد‌های تسهیلات بانکی مشتریان خود نموده است. به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه اکثر بانک‌ها با بکارگیری فناوری‌های نوین و به روز در تلاش هستند که خدمات شایسته‌ای را برای مشتریان خود ارائه...

در حالی که در روزهای اخیر، به دلیل حمله هکری جایگاه‌های سوخت کشور از کار افتاده بود و بسیاری از مردم برای تامین سوخت خودروهای شخصی با مشکل مواجه شده بودند، حال باید در انتظار شارژ سهمیه جدید بنزین دی ماه باشند.

ایرانسل با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی، تحول دیجیتال، نسل پنج تلفن‌همراه و فیبرنوری، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (Telecom 2023)، حضور دارد. ایرانسل همچنین در نمایشگاه ملی - تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل که به صورت همزمان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران این بانک با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل دیدار و گفت و گو کرد.

اقتصاد ایران در سال‌های اخیر به واسطه تحریم‌ها، با محدودیت‌هایی مواجه بوده و در این میان صنعت بانکداری به‌عنوان لنگرگاه اقتصادی کشور نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف بر عهده داشته‌است. اکنون به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس بانک تجارت به‌عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های بورسی کشور گزارش خدمات این مجموعه‌ی به اقتصاد کشور در شش ماهه ابتدایی سال جاری را مرور می‌کنیم. گزارشی که بخش‌های مختلف...

اولین اجلاس سراسری شایستگی‌های مدیران فردا با موضوع تجلیل از مدیران شایسته عرصه صنعت و تجارت با حضور محمد مهدی برادران، معاون وزیر صمت برگزار شد.