سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بانک شهر، گفت: توسعه صندوق املاک و مستغلات این بانک با استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه صورت می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی می گوید، باید از ظرفیت خودروسازان خصوصی و دولتی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل استفاده کنیم.

دولت به جای اینکه بر افزایش مالیات بر ارزش افزوده متمرکز شود، باید به مقابله با فرارهای مالیاتی، ساماندهی معافیت های غیرضرور، اصلاح عوارض گمرکی و کشف مودیان جدید تمرکز کند.

سامانه‌های بانک ملت صبح امروز برای حدود یک ساعت دچار اختلال شدند و در حال حاضر برای خدمت رسانی از سامانه پشتیبان استفاده می‌شود.

با استفاده از اپلیکیشن «توبانک»، شعبه مجازی بانک گردشگری، می‌توانید درخواست خود را برای تسهیلات کارت اعتباری 3 میلیارد ریالی ثبت کنید.

همراه اول با محوریت «راهکارهای هوشمندسازی صنعت حمل‌ونقل» و مجموعه‌ای از سرویس‌های دیجیتال، به نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک رفت.

امروز مطالبی همچون نرخ دلار در سومین روز هفته چقدر شد؟، سهامداران بانک ملت بخوانند، قیمت 11 محصول ایران خودرو اعلام شد، سرمایه گذاری بی سروصدای امارات در ترکیه!؛ سهامداران شپدیس، فن افزار و انتخاب بخوانند، زمان گشایش شگستر اعلام شد؛ خبر‌های مهم از انواع افزایش سرمایه در این بانک، پیش بینی بورس امروز، 4 نماد رکورد فروش را شکستند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وزیر صمت با اشاره به پیگیری برقراری تجارت ترجیحی بین ایران و عمان گفت: هدف‌گذاری ما برای تجارت با عمان در گام اول 3.5 میلیارد در سال است.

بر اساس مصوبه دولت، نیروی انتظامی مجوز واردات 2000 دستگاه خودرو سواری را دریافت کرد.

بررسی کارنامه صادرات نفت روسیه پس از اعمال تحریم غرب در دسامبر 2022 نشان می‌دهد که روس‌ها توانسته‌اند میزان صادرات نفت خود را بالاتر از رقم سقف قیمت 60 دلار حفظ کنند.

چین اعلام کرد: دریافته است نرم افزار اطلاعات جغرافیایی خارجی، می‌تواند داده‌های حساس و محرمانه بخش‌های مهمی از جمله ارتش این کشور را به خطر بیاندازد.