سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

با توجه به کاهش فعالیت‌های تولید و خدماتی، سیر نزولی اقتصاد آلمان در ماه جاری میلادی بدتر شده و به رکود در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا در پایان سال اشاره دارد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 220 هزار تومان معامله شد.

تنظیم‌کننده بازار انرژی انگلیس فاش کرد، بدهی خانواده‌های انگلیسی به تامین‌کنندگان برق و گاز به رقم بی‌سابقه تقریبا 3 میلیارد پوند رسیده است.

‌مجمع عمومی فوق‌العاده بانک صادرات ایران برای افزایش سرمایه برگزار و با رای اکثریت صاحبان سهام این بانک، سرمایه آن از طریق سلب حق تقدم و آورده نقدی، مبلغ 40 هزار میلیارد ریالی افزایش یافت.

به گفته معاون وزیر اقتصاد؛ از مجموع واردات کالا‌های اساسی به کشور در هشت ماهه امسال، 7 میلیارد و 567 میلیون دلار مربوط به ذرت، روغن‌های خوراکی نیمه جامد، مایع و خام، انواع دانه‌های روغنی، برنج و گندم بوده است.

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام رایانه‌ای کشور 3شنبه 28 آذر 1402 برگزار می گردد.

گروه بهمن منتخبی از محصولات حمل و نقل شهری، تجاری، سواری، موتورسیکلت خود را در «هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. این خودروساز با سبد متنوعی از محصولات به این نمایشگاه می‌رود.

درحالی‌که بازار جهانی نفت دیروز نوسان زیادی داشت اما در نهایت با کاهش ملایم قیمت‌ها به کار خود پایان داد.

تجارت ایران با 15 کشور همسایه در 8 ماهه سال جاری با 11.42 درصد افزایش به رقم 38 میلیارد و 628 میلیون و 390 هزار دلار رسید.