سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شواهد به دست آمده نشان می دهد اتحادیه تولیدکنندگان، بازرگانان و صنایع بسته بندی چای کشور در بهمن ماه سال گذشته، از مدیر مجموعه دبش برای شرکت در جلسه ای به منظور بررسی مشکلات ایجاد شده در صنعت چای و ارز دریافتی توسط مجموعه زیر نظر وی، دعوت کرده اما مدیرعامل دبش این دعوت را نپذیرفته است.

کسری بودجه، تورم و واردات بنزین یا واردات خودروی با مصرف سوخت بهینه؟ این سوالی است که این روز‌ها هم زمان با ارسال لایحه بودجه دولت به مجلس برای افکار عمومی مطرح است. این در حالی است که در زمینه قیمت نیز نرخ بنزین را دولت نمی‌خواهد تغییر دهد، ولی تشدید واردات بنزین در بودجه 1403 و مصرف بالاموجب شده که برای سال آتی در این دو حوزه برنامه روشنی وجود نداشته باشد.

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر گفت: فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» بود که شاهد به فروش رفتن بیش از 352 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.

بانک پاسارگاد در هجدهمین سال فعالیت خود نیز هم‌چون سال‌های گذشته با انجام فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های بانکداری و سرمایه‌گذاری‌های کارآمد، علاوه بر عرصه‌های بین‌المللی و داخلی، در حوزه‌های مختلف مدیریت مالی و بانکداری، فرهنگی، اجتماعی و... پرافتخار ظاهر شده و برای کشور عزیزمان ارزش آفرین بوده است.

امروز مطالبی همچون قیمت حواله دلار امروز بالا رفت، پیش بینی بورس فردا را از دست ندهید، نماد‌هایی که حجم مشکوک خوردند، بیشترین خروج پول حقیقی توسط این دو نماد بانکی، مراحل انتقال سهام عدالت متوفی به وراث + مدارک مورد نیاز، عرضه جدید خودرو در بورس کالا، پیش بینی بورس تا پایان سال 1402؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیر صادرات سایپا با اشاره به افزایش عرضه محصولات سایپا در بازار روسیه، بلاروس و سایر کشورهای اوراسیا و همچنین اخذ گواهینامه استاندارد عرضه خودرو در این منطقه تا پایان سال جاری میلادی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک گفت: با توجه به پتانسیل های وسیع کشور، فضای مناسبی برای فعالیت در حوزه اوراسیا به ویژه در صنعت خودرو شکل گرفته است.

شورای رقابت در جلسه امروز قیمت سه خودروی مونتاژی را اعلام کرد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 90 هزار تومان معامله شد.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از 400 هزار میلیارد ریال به 800 هزار میلیارد ریال و سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت به 3 و نیم میلیارد ریال افزایش یافت.

بانک ایران زمین در راستای افزایش امنیت در تراکنش‌های مالی و غیر مالی بدون نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان رمزساز ایران زمین را به منظور سوء استفاده‌های احتمالی راه‌اندازی کرده است.

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.