سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

کنفرانس پرسش و پاسخ مدیران و سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مدیرعامل و معاونان این شرکت، برگزار شد.

وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پرونده موسوم به فساد چای دبش، مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ذیربط در دولت برای رسیدگی به این پرونده را تشریح و تاکید کرد که معادل تمام دلارهای تخصیص یافته، ریال گرفته شده است.

ابلاغ به مودیان آغاز شده و برگه مطالبه که صادر شود بلافاصله یک پیامک به مودیان مشمول ارسال و در کارپوشه در پنجره خدمات الکترونیک مودیان اطلاعات بارگذاری می‌شود. هرکسی از مودیان که پیامک برایشان ارسال شده یا هر فرد دیگری که می‌خواهد بداند مشمول این قانون شده یا نه می‌تواند به سامانه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی مراجعه کند.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) و شرکت OMV اتریش، به توافق برای ایجاد یک شرکت پتروشیمی به ارزش بیش از 30 میلیارد یورو (33 میلیارد دلار) نزدیک شده‌اند.

دکتر اسماعیل لله‌گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) خبر داد.

رییس‌جمهور روسیه اظهار کرد که کسری بودجه ملی باید زیر دو درصد باقی بماند تا حمایت‌های سیاست اجتماعی برای خانواده‌های پرجمعیت حفظ شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اهمیت تحقیق و پژوهش در صنعت بانکداری را تشریح کرد.

امروز مطالبی همچون چرا سود سهام عدالت برای برخی واریز نشد؟، سهامداران این سهام جایزه خواهند گرفت، بورس امروز | بیشترین عرضه توسط این دو نماد پرتراکنش، تحلیل سهام شستا | روند شستا چگونه خواهد بود؟، فدرال رزرو سیگنال کاهش نرخ بهره را داد؛ ولی شروع آن از کجاست؟!؛ تعلیق در کمین این 52 نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.