سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر در تشریح مزیت‌های اولین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات شبکه بانکی کشور که پذیره نویسی واحدهای آن از روز دوشنبه 27 آذر ماه آغاز می شود، گفت: این نوع از صندوق‌ها، از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی به تابناک گفت: با فرآیند جدید، تخلفاتی مثل پرونده واردات چای تکرار نخواهد شد؛ یعنی اینکه یک بازرگان بیاید و بیش از 50 درصد بازار چای یا بیش از نیاز سالانه کشور را برای خودش ثبت سفارش کند، با رویه جدید امکان پذیر نیست.

گروه مالی گردشگری تندیس و لوح تقدیر جایزه روابط عمومی برتر، نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» و لوح تقدیر مدیر روابط عمومی برتر بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را دریافت کرد.

چهارمین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت با معرفی برندگان 10 جایزه یک میلیارد ریالی و ده‌ها جایزه 250 میلیون ریالی دیگر برگزار شد.

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابط‌عمومی» و «اطلاع‌رسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری به استان خراسان رضوی از صنایع این استان بازدید کرد و نیازها و الزامات گسترش صنایع استان به‌ویژه خودروسازی را مورد بررسی قرار داد.

ضعیف شدن تقاضا و کمبود قدرت خرید مشتریان باعث مشکل در تأمین سرمایه در گردش شرکت‌ها شده و در شرایطی که خریداران کمتر می‌خرند، تولیدکنندگان نقدینگی لازم برای خرید مواد اولیه را ندارند.

فدرال رزرو با تثبیت نرخ بهره، پیش‌بینی‌های تورمی خود را کاهش داد و اعلام کرد در سال 2024 تورم به نرخ مورد علاقه این بانک، یعنی 2.4 درصد کاهش خواهد یافت.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته افزایش یافت.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.