دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مراسم اختتامیه بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، رئیس دانشکده برق دانشگاه تربیت مدرس، مدیرعامل ایرانسل، استادان دانشگاه و دانشجویان برتر، برگزار شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اقدامی خاطره‌انگیز به برگزاری رویدادی با حضور اعضای کلوپ پیکان اقدام کرد تا سیر تطور و تکامل محصولات خود از پیکان با فناوری قدیمی تا ری‌را برقی را به نمایش بگذارد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد.

بررسی سیر تاریخی بروز ناترازی نشان می‌دهد در دهه 60 و 70 افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی و شبکه بانکی، در دهه 80 رشد موسسات غیرمجاز بدون نظارت بانک مرکزی و در دهه 90 تحریم‌ها و کاهش درآمد‌های نفتی و فشار دولت‌ها به منابع شبکه بانکی برای جبران کسری بودجه از عوامل بروز و انباشت ناترازی در شبکه بانکی است.

در دومین قرعه‌کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، 12 نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه دربی پایتخت، پیراهن پرسپولیس و کارت هدیه شدند.

آلمان که واردات گاز از روسیه را نسبت به سال 2021 به نصف کاهش داده، اما به علت افزایش 2.5 برابری قیمت گاز همان هزینه را برای تامین سوخت می‌پردازد.